فیلتر بر اساس
دسته ها
بیشتر کمتر
قیمت
592000 تومان 28600000 تومان
اعمال فیلتر

محصولات لانکوم - lancome

نمایش 1 - 59 از 59 آیتم
نمایش 1 - 59 از 59 آیتم

برند لانکوم

لانکوم که در اصل خانه عطر بود، توسط یک کارشناس فرانسوی به نام آرماند پتیژان در سال 1935 تاسیس شد. پنج عطر او بلافاصله به موفقیت رسیدند و او به زودی به سمت مراقبت از پوست رفت. در سال 1978 کارول آلت در سن 18 سالگی جوانترین مدل چهره لانکوم شد. یکی از طولانی ترین همکاری های لانکوم با ایزابلا روسلینی بازیگر بود. روسلینی که در سال 1982 قرارداد خود را با لانکوم امضا کرد، به مدت 14 سال چهره بین المللی لانکوم بود.


تاریخچه برند لانکوم


در سال 2014 لانکوم یک کمپین بازاریابی راه اندازی کرد. این برنامه برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به اعضا امتیاز می داد. اعضا می توانند با اشتراک گذاری محصولات یا ارتباط با برند از طریق شبکه های اجتماعی امتیاز کسب کرده و با کسب امتیاز کافی از تخفیف برخوردار شوند. هم چنین برند لانکوم چندین آرایشگر برتر دارد که آرون دی می و سندی لینتر آن را نمایندگی می کنند. سندی کارشناس زیبایی در هر سن، لانکوم بوده و آرون، مدیر هنری ملی لانکوم برای آرایش است.


محصولات لانکوم


اولین محصول، یک کرم ترمیم کننده چند کاره به نام nutrix، در سال 1936 عرضه شد. دو سال بعد او با استفاده از رژلب صورتی مایل به قرمز با رایحه گل رز که تا 30 سال بعد پرفروش بود، وارد لوازم آرایشی شد. لورآل در سال 1964 لانکوم را خریداری کرد و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مراقبت از پوست لوکس در جهان شناخته می شود.


ریمل لانکوم


کرم جوان کننده و ضد پیری لانکوم


کرم شب و روز لانکوم


تونر و تونیک لانکوم


آبرسان و مرطوب کننده لانکوم


عطر زنانه لانکوم


هایلایتر لانکوم


سایه چشم لانکوم


پرایمر لانکوم


کرم دست لانکوم


کرم لیفت لانکوم


ژل لانکوم


قیمت خرید محصولات ارجینال و اصل لانکوم


برای خرید محصولات ارجینال و اصل برند لانکوم آن را از سایت های معتبر خریداری کنید. هم چنین می توانید از انواع محصولات لانکوم و قیمت آن ها در فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن کنید و به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.


نمایندگی لانکوم در ایران


محصولات لانکوم متاسفانه در ایران نمایندگی رسمی ندارند. برای خرید محصولات ارجینال برند لانکوم می توانید از انواع محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی برند لانکوم دیدن کنید و محصول مورد علاقه خود را از طریق آنلاین خریداری کنید.

بیشتر
محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0