فیلتر بر اساس
قیمت
142000 تومان 202000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

ژل ناخن

نمایش 1 - 12 از 12 آیتم
نمایش 1 - 12 از 12 آیتم

خرید ژل ناخن 

ژل ناخن دارای ماندگاری بالایی می باشد و ناخن های شما را زیباتر و برجسته تر می کند. از این ژل می توان بر روی ناخن های طبیعی استفاده کرد. ژل ناخن بسته به نوع و برند آن در قیمت ها و کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می شوند. شما می توانید انواع ژل ناخن را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

قیمت ژل ناخن

ژل ناخن بسته به کیفیت، برند و نوع آن در انواع مختلف وجود دارد. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و با قیمت های مقرون به صرفه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ژل ناخن چیست و چگونه استفاده می شود ؟

ژل ناخن در واقع پوششی بر روی ناخن ایجاد کرده که مقاوم تر از لاک بوده و با دستگاه خشک می شود. ژل ناخن در دو دسته تک مرحله ای و سه مرحله ای جا می گیرند. لاک ژل تک مرحله ای نیازی به استفاده از بیس کت و تاپ کت ندارند و فقط در یک مرحله انجام می شوند. در هر بار زدن این لاک آن را در دستگاه خشک کنید. دوام لاک ژل تک مرحله ای از سه مرحله ای کمتر می باشد. لاک ژل سه مرحله ای، در سه مرحله بر روی ناخن زده می شود و در هر مرحله داخل دستگاه خشک می شود. در مرحله اول از بیس کت استفاده کرده و در دستگاه UV یا LED  ژل ناخن خشک می شود. در مرحله دوم دو لایه نازک از ژل ناخن را زده و در هر مرحله داخل دستگاه گذاشته تا خشک شود. در مرحله سوم تاپ کت براق یا مات زده و توسط دستگاه خشک کنید.

انواع ژل ناخن

ژل ناخن حرارتی با افزایش یا کاهش دما تغییر رنگ می دهند. این لاک در هوای گرم یا سرد، دارای رنگ تیره یا روشن می باشد.

ژل ناخن اکلیلی یا براق دارای اکلیل های ریز بوده و تفاوت لاک های اکلیلی در اندازه اکلیل های آن هاست.

ژل ناخن نئونی نیز دارای رنگ های محدود و جیغ می باشد و قابل استفاده در مهمانی ها می باشد. این ژل در نور کم می درخشد و جلوه بیشتری دارد.

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0