خرید پرفروش ترین لوازم های آرایشی 2020

خرید پرفروش ترین لوازم های آرایشی 2020

خرید لوازم آرایشی یکی از بهترین تفریحات و از جمله از مهم ترین الزامات برای زیبایی خانم ها می باشد. نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در بین دنیای برندها و مدل های لوازم آرایشی، کدام محصول از کدام برند طرفدار بیشتری دارد و محبوب تر است که طبیعتا این محبوبیت نیز از کیفیت بالای آن می آید.

در این جا ما یک سری برند های معتبر و با کیفیت اروپایی و آمریکایی را به همراه پرفروش ترین و محبوب ترین محصول هر یک از آن ها را به شما معرفی می کنیم و امیدواریم در انتخاب شما هنگام خرید کمک کند. در ضمن این برندها همیشه در رقابت سختی با هم هستند و جزو پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی سال 2018 هم هستند.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------


L’Oreal لورال فروش اینترنتی محصولات برند لورئال

وقتی صحبت از زیبایی می شود، برند فرانسوی لورئال در تمام زمینه ها و محصولات از جمله فروش کرم پودر، رژ لب و ... حرف اول را می زند. چون نسبت به برند های هم سطح خود، بهترین کیفیت و با صرفه ترین محصول را ارائه می دهد.

 

Maybelline New York میبلین نمایندگی برند میبلین در تهران

شرکت میبلین اولین بار در سال 1996 کار خود را با تولید ریمل آغاز کرد و همه این برند را به عنوان یکی از بهترین شرکت های فروش ریمل می شناسند اما اکنون دیگر فقط در یک زمینه فعالیت ندارد و تبدیل به یکی از بهترین برندهای فروش لوازم آرایش در آمریکا شده. حتی در سطح جهان نیز شاهد تعداد زیادی نمایندگی میبلین هستیم.

 

 Dior دیور خرید آنلاین برند دیور

دیور که از لوکس ترین برند های آرایشی و زیبایی است، چند محصول شاخص دارد که حتما باید استفاده از آن ها را تجربه کنید تا معنای واقعی زیبایی را متوجه شوید. رژ لب های دیور شروع خوبی برای آشنایی با این برند می باشند و از طرفی عطر های دیور شناسنامه ی خوبی برای معرفی آن هستند.

 

MAC مک خرید اینترنتی برند mac

مک از سال 1984 در حال فعالیت بوده است و تاکنون موفقیت های زیادی را در زمینه لوازم آرایشی را بدست آورده. یکی از ویژگی های مهم مک که از دلایل محبوبیت آن است، ایجاد تنوع، خلاقیت و به روز بودن محصولات آن است. از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات آن هم می توان به کرم پودر های آن اشاره کرد.

 

Clinique کلینیک خرید محصولات برند کلینیک

برند کلینیک از سال 1968 تا به حال در حال فعالیت در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. کلینیک به دلیل کیفیت بالا و سازگاری محصولاتش با هر نوع پوستی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا بدست آورده. کلینیک بیشتر در زمینه فروش محصولات بهداشتی معروفیت دارد و انواع کرم های دست و صورت برای کاربرد های مختلف از جمله ضد چروک، ضد لک و ... را به مشتریان خود عرضه می کند.

 

Estee Lauder استی لادر فروش اینترنتی محصولات برند Estee Lauder

برند استی لادر از سال 1946 در زمینه لوازم آرایشی و زیبایی فعالیت خود را آغاز کرد و با خدمات و کیفیت مناسبش به مشتریان، روز به روز پیشرفت کرد و محبوبیت بالایی کسب کرد. انواع لوازم آرایش، عطرها و کرم های مراقبت از پوست این برند به دلیل کیفیت بالایی که دارند، جزو پرفروش ترین محصولات برند استی لادر هستند.

 

NYX نیکس خرید اینترنتی برند نیکس

ویژگی های بسیار مهمی از جمله دارا بودن کیفیت منحصر به فرد ، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت و عرضه محصولات آرایشی به مشتریان با قیمت مناسب، خود دلایلی اصلی برای محبوبیت و معروفیت برند نیکس است. کیفیت این برند باعث شده تا علاوه بر مردم عادی، آرایشگران حرفه ای هم به خرید محصولات برند نیکس رجوع پیدا کنند. قلم و پد آرایشی نیکس بسیار فوق العاده می باشد و پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان است.

GIVENCHY ژیوانشی محصولات برند ژیوانشی

برند ژیوانشی از سال 1989 اولین محصولات آرایشی خود را روانه بازار کرد و تا به امروز با کیفیت و خدمات عالی اش توانسته شهرت و محبوبیت بالایی کسب کند و موفق باشد. معروف ترین محصولات ژیوانشی، عطر ها و ادکلن های آن است.

 

 YSL ایو سن لوران فروش اینترنتی محصولات برند Yves Saint Laurent

کیفیت فوق العاده و مثال زدنی این برند در تولید انواع لوازم آرایشی از جمله رژ لب، کرم پودر، سایه چشم و ... باعث شده تا مشتریانی که از محصولات ایو سن لوران استفاده می کنند، اصطلاحا به آن اعتیاد پیدا کنند و باز هم برای خرید لوازم آرایشی به همین برند مراجعه کنند.

 

 

همچنین شما می توانید برای مشاهده محصولات بیشتر این برند ها و توضیحات دقیق تر هر محصول به دسته ی لوازم آرایشی سایت مراجعه کنید و برای خرید آنلاین لوازم آرایشی اقدام کنید.

نوشته شده در 1397-10-12 توسط معرفی برند ها, اطلاعات عمومی 2 15836

مقالات مرتبط

برترین برندهای لوازم آرایشی را بشناسید

برترین برندهای لوازم آرایشی همیشه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات به مشتری، تولید محصول با کیفیت، دربرگیری هر سبک و...

اسکار، نمایش غرورآمیز سلبریتی ها

مراسم اسکار، فقط یک مراسم ویژه برای قدردانی از فیلم و سریال های برتر نیست. جاییست که سلبریتی ها به طور ویژه با طرز...

آرایش متفاوت اما استون در اسکار 2019

اما استون برنده اسکار 2018 با یک چهره خاص و آرایش ساده و طبیعی توسط آرایشگر اختصاصی خود در مراسم اسکار 2019 درخشید و...

علائم روی بسته بندی لوازم آرایشی

تا حالا چقدر به بسته بندی محصولاتی که خریداری می کنید دقت کردید؟ این که هر علامت و نشانه ای چه معنی و مفهومی دارند

آموزش آرایش صحیح چشم ها و لب

در مقاله قبلی، در مورد نحوه صحیح آرایش صورت به طور کامل صحبت کردیم، حالا در این جا به طور خلاصه مراحل کامل آرایش کردن...

آموزش آرایش صحیح صورت

چند درصد از ما اصول کامل آرایش را رعایت می کنیم و با دقت و ظرافت آرایش می کنیم؟ آیا همه ما می دانیم که هر کدام از...

2 نظرات

  • محمدی

    محمدی 1399-12-04 پاسخ

    از کجا این برند هارو عمده بخریم
  • سیما حیدری

    سیما حیدری 1397-11-23 پاسخ

    ببخشید این لوازم آرایشی که داخل سایت هست از کجا بدونم اورجیناله؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0