کرم پودر دابل ور SPF20 استی لودر

جدید

5,450,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم پودر دابل ور SPF20 استی لودر Double Wear

کرم پودر جدید استی لودر ، شاداب ترین، درخشان ترین و سالم ترین ظاهر پوست شما را با فرمول جدید در تمام روز نشان می دهد . پوشش این کرم پودر طبیعی است. با فرمول سبک و مایعی که دارد، روی پوست شما سنگینی نمی کند و احساسی شبیه به پوست خود می کنید. با فرمول چند منظوره خود، رطوبت پوست خشک شما را تامین می کند و در صورت لزوم چربی را تحت کنترل نگه می دارد. سطحی شاداب و ابریشمی برای پوست شما فراهم می کند و به یکنواخت شدن تن رنگ شما کمک می کند. کرم پودر Double Wear Sheer در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. به محافظت در برابر آسیب آشکار ناشی از آلودگی با آنتی اکسیدان ها کمک می کند. با وجود اسید هیالورونیک، پوست شما را به بهترین نحو تغذیه و نرم می کند. پوست را با رطوبت پر می کند تا خطوط ریز خشک را نرم کند و در عین حال آبرسانی طولانی مدت را فراهم کند.

این کرم پودر با داشتن ویتامین E و SPF 19 با طیف وسیع، یک دفاع قوی ایجاد می کند که در برابر اشعه UV و نور آبی محافظت می کند. این به جلوگیری از اولین علائم پیری کمک می کند و از پوست شما در برابر آلاینده های محیطی که در طول روز به آن حمله می کنند محافظت می کند.

چگونه رنگ مناسب را در خانواده کرم پودر دابل ور SPF20 استی لودر انتخاب کنیم؟

ته رنگ C (Cool): برای پوست هایی با ته رنگ های سرد و صورتی مناسب است.
ته رنگ N (خنثی): برای پوست هایی با ته رنگ خنثی مناسب است.
W (Warm) Undertone: برای پوست هایی با ته رنگ گرم مناسب است.

نحوه استفاده از کرم پودر دابل ور SPF20 استی لودر

قبل از استفاده بطری را به خوبی تکان دهید. مقدار مورد نظر را در انگشتان خود فشار دهید و با ماساژ با دست با حرکات بافر روی پوست خود بمالید. برای استفاده نرم تر، آن را با یک اسفنج مرطوب روی پوست خود بمالید.

 
ویژگی ها
نوعمایع
حجم30 میل
ویژگی ها

سبک

 آبرسان

SPF20 برای کمک به محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر.

دارای ویتامین E

جنس محفظه نگه دارندهشیشه ای
کشور مبدا برندآمریکا
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0