کانسیلر سینکرو اسکین سلف رفرشینگ شیسیدو

جدید

5,680,000 تومان

- +

 
توضیحات

کانسیلر سینکرو اسکین سلف رفرشینگ شیسیدو Synchro Skin Self-Refreshing

کانسیلر خود طراوت کننده پوست سینکرو اسکین شیسیدو یک کانسیلر مایع با پوشش بالا و ماندگاری بالا است که به طور فعال با پوست سازگار می شود. سطح پوشش را می توان از متوسط ​​به بالا تنظیم کرد. می توان آن را لایه به لایه اعمال کرد. دارای پوشش طبیعی است. فرموله شده با تکنولوژی 4-Fold از آسیب رساندن عوامل خارجی (آلودگی هوا و ...) به پوست جلوگیری می کند. به لطف این فرمول، با پوست هماهنگ می شود و در برابر گرما، رطوبت، چربی و حرکت مقاومت می کند تا ظاهری شاداب و طبیعی داشته باشد که در تمام طول روز دوام می آورد. بنابراین، روی پوست پخش نمی شود و تجزیه نمی شود. وارد خطوط ریز و چین و چروک نمی شود. در طول روز نیازی به تجدید ندارید. با انواع پوست سازگار است. به شکل مایع است.

ویژگی کانسیلر سینکرو اسکین سلف رفرشینگ شیسیدو 

کانسیلر خود طراوت کننده پوست Synchro را می توان هم در زیر و هم روی هر محصول پوستی استفاده کرد تا عیوب پوست را بهتر بپوشاند

 - اپلیکاتور ساعت شنی به خصوص در اطراف چشم ها و نواحی بینی کاملا مناسب است

 - رنگ های کانسیلر خود طراوت کننده پوست Synchro به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً با رنگ های زیرسازی Self-Refreshing مطابقت داشته باشند.

- برای تطابق رنگ مناسب، از رنگ های هلویی برای پوست های روشن و رنگ های مایل به قرمز برای پوست های تیره تر برای پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم استفاده کنید. زیر سایر محصولات پوستی بمالید تا بدون هیچ مشکلی ظاهری طبیعی به پوست ببخشید.

- از کانسیلر خود طراوت می توان به عنوان سایه چشم نیز استفاده کرد، زیرا در خطوط ریز جمع نمی شود.

کانسیلر سینکرو اسکین سلف رفرشینگ شیسیدو

رنگ هلویی را انتخاب کنید تا رنگ ایده آل را انتخاب کنید و دایره های تیره را روی پوست روشن تر پنهان کنید. برای داشتن نتیجه مشابه در پوست های تیره، رنگ های صورتی بیشتری را انتخاب کنید. از رنگ یک یا دو درجه روشن تر/تیره تر از رنگ پوست خود استفاده کنید تا پوست خود را روشن کنید و صورت خود را زیبا کنید. این کانسیلر به لطف قابلیت به عنوان پایه سایه چشم نیز قابل استفاده است. 

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نوعکرمی
حجم5.8 میل
ویژگی ها
  • حاوی مرطوب کننده

  • اپلیکاتور ساعت شنی
  • پر کننده چین و چروک
  • پوشش سبک
جنس محفظه نگه دارندهشیشه ای
کشور مبدا برندژاپن
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0