اسپری ضد آفتاب وینو سان پرفکت SPF50 کدلی

376

جدید

2,565,000 تومان

- +

 
توضیحات

اسپری ضد آفتاب وینو سان پرفکت High Protection Sun Spray SPF50

اسپری ضد آفتاب با محافظت بالا SPF50 اثر آنتی اکسیدانی از جمله حساس ترین پوست ها را فراهم می کند و در عین حال به طور موثر از صورت و بدن در برابر اشعه های UVA/UVB محافظت می کند. بافت بدون علامت آن به صورت نصف آب، نصف روغن بدون ایجاد احساس چربی روی پوست جذب شده و پوست را با رایحه تابستان می پوشاند. یک فرمول تمیز و سازگار با اکوسیستم دریایی برای تمام خانواده شما!

اسپری ضد آفتاب وینو سان پرفکت SPF50 کدلی

نوع پوست: همه انواع پوست
نیاز: ضد آفتاب
ترکیبات اصلی: عصاره صنوبر، پلی فنول، ویتامین E
بافت: فلوئید
استفاده: در حد نیاز
فرمول:
تست شده روی پوست های حساس
وگان
فاقد اکسی بنزون و اکتینوکسات
امتیاز یوکا: 65/100
مناسب برای کودکان بالای 3 سال

آیا می دانستید؟

Caudalie تعهد زیست محیطی خود را با رویکرد 100٪ PLASTIC COLLECT خود حفظ می کند. Caudalie اقیانوس ها را تمیز می کند و به همان اندازه که پلاستیک مصرف می کند بازیافت می کند*.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولفلوئید
اثر بخشیضد آفتاب
سایز150 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

High Protection Sun Spray SPF50

مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

ضد آفتاب

مناسب برای کودکان بالای 3 سال

حاوی ویتامین E

موارد سازنده اصلیعصاره صنوبر، پلی فنول، ویتامین E
سایز150 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفبه اندازه نیاز
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
 
ترکیبات

aqua/water/eau, dıbutyl adıpate, dıethylamıno hydroxybenzoyl hexyl benzoate, propanedıol, dıcaprylyl carbonate, ethylhexyl trıazone, methylpropanedıol, bıs-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl trıazıne, phenylbenzımıdazole sulfonıc acıd, argınıne, c20-22 alkyl phosphate, c20-22 alcohols, benzotrıazolyl dodecyl pcresol, palmıtoyl grape seed extract, glycerın, caprylyl glycol, caprylyl/capryl glucosıde, potassıum cetyl phosphate, xanthan gum, phenylpropanol, o-cymen-5-ol, polyacrylate crosspolymer-6, tocopheryl acetate, pıcea abıes wood extract, lınalool, hexyl cınnamal, helıanthus annuus (sunflower) seed oıl, geranıol, tocopherol, parfum (fragrance), cıtronellol.(321/029)

 
روش مصرف

قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از اسپری ضد آفتاب با محافظت بالا با SPF50 استفاده کنید. به مقدار زیاد روی صورت و دکلته بمالید. از زدن دور چشم خودداری کنید.

زمانی که زیر آفتاب می روید، هر 2 ساعت یکبار برنامه را تمدید کنید و بین ساعت 12:00 تا 16:00 از نور خورشید دوری کنید. نوزادان و کودکان خردسال را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. هنگام بیرون رفتن در آفتاب از تی شرت، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.

پیشنهاد متخصصین شربت درمانی:
با استفاده از سرم ضد لک وینپرفکت رادیانس بر روی پوست خود قبل از ضد آفتاب می توانید برنزه ای یکنواخت و بدون لک داشته باشید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0