رژلب استیکی نیوول

جدید

465,000 تومان

- +

 
توضیحات

رژلب استیکی نیوول Ruj - Lipstick

رژ لب نیوول به عنوان یکی از کلاسیک ترین انواع روژ شناخته می شود که به روش های مختلف تولید می شود. به دلیل سهولت استفاده، پرکاربردترین رژ است.  رژ لب می توانند در سبک های مختلفی از جمله مات، براق و متالیک باشند. رژ لب های مات، برجسته ترین ترند سال های اخیر، در نیو ول منتظر شما هستند!

ویژگی های رژلب استیکی نیوول

رژ لب جدید Well Matte با 17 رنگ مختلف برای همه سلیقه ها جذاب است. زمانی که می‌خواهید ظاهری قاطع داشته باشید، می‌توانید با رنگ‌های شرابی، قرمز و قهوه‌ای به آرایش خود رنگ اضافه کنید، در حالی که وقتی می‌خواهید یک آرایش ساده انجام دهید، می‌توانید رنگ‌های نود را در رنگ‌های صورتی و هلویی ترجیح دهید. رژ لب‌های جدید Well به لطف روکش مات خود، حسی مخملی ایجاد می‌کنند و با لب‌های شما یکپارچه می‌شوند. ظاهر طبیعی روی لب ها تصویری ساده و نجیب ایجاد می کند. رژ لب جدید Well Matte ماندگاری تمام روز را می دهد و به هیچ وجه پخش نمی شود و لکه نمی کند. 

طریقه مصرف رژلب استیکی نیوول

می توانید رژ لب مات New Well را مستقیماً روی لب های خود بمالید می توانید لب خود را با مداد بکشید و قسمت داخلی فریم را با رژ لب پر کنید تا بتوانید رژ لب را بدون تجاوز از خط لب بزنید. اگر می خواهید رژ لب روی لب هایتان طبیعی تر به نظر برسد، می توانید با استفاده از برس، رژ لب مات New Well را به آرامی بزنید. شما 17 گزینه رنگی برای یافتن مناسب ترین رژ لب New Well دارید و اکنون زمان آن رسیده است که زیبایی خود را به زرق و برق بیافزایید!

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
سایز75 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0