ریمل بیو هربال 7در 1 نیوول

8680923313184

جدید

380,000 تومان

- +

 
توضیحات

ریمل بیو هربال 7در 1 نیوول Satin Foundation

ریمل بیو هربال با هفت اسانس موجود در آن مژه ها را تغذیه و تقویت می کند. ریمل به لطف ترکیب خود، مژه ها را تغذیه می کند و به شما امکان می دهد مژه هایی حجیم داشته باشید. مژه های حجیم و سالم با محتوای قدرتمند ریمل بیو گیاهی در انتظار شماست.

ویژگی های ریمل بیو هربال 7در 1 نیوول

ریمل بیو گیاهی دارای هفت اسانس در ترکیب خود است. این مواد مژه های شما را تغذیه و تقویت می کنند. روغن های موجود در ریمل های گیاهی گیاهی عبارتند از: روغن آووکادو، روغن بادام شیرین، روغن ماکادامیا، روغن آرگان، عصاره شبدر قرمز، ویتامین E و کراتین. ریمل نیو ول با محتویات روغن، ویتامین، پروتئین و عصاره خود مراقبت شدیدی از مژه های شما می کند. روغن‌ها، ویتامین‌ها، عصاره‌ها و پروتئین‌های موجود در ریمل باعث ایجاد اثر مژه مصنوعی می‌شوند:


روغن آووکادو
روغن آووکادو برای مژه بسیار مفید است. ریشه مژه ها را تغذیه می کند، مژه های آسیب دیده را ترمیم می کند و از رشد مژه ها حمایت می کند. روغن آووکادو ریشه های خشک مو را تغذیه و مرطوب می کند و مژه های زنده تری به شما می بخشد.


روغن بادام شیرین
روغن بادام شیرین نیاز رطوبتی مژه ها را تامین می کند و از ریزش مژه جلوگیری می کند. مژه ها را از اثرات نامطلوب شرایط آب و هوایی محافظت می کند، مژه ها را از ریشه تا انتها مرطوب می کند و به آنها اجازه می دهد ساختار طبیعی خود را حفظ کنند. روغن بادام شیرین همچنین به رفع مشکلاتی مانند قرمزی، سوزش، شرایط آلرژیک و خارشی که ممکن است در ریشه مو ایجاد شود کمک می کند.

روغن ماکادمیا
روغن ماکادمیا دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است. به لطف این ویژگی از مژه ها در برابر آلودگی های محیطی، اشعه های مضر خورشید و مواد شیمیایی محافظت می کند. بنابراین از آسیب به مژه ها جلوگیری می کند.

روغن آرگان
روغن آرگان ریشه مو را تغذیه و ترمیم می کند. مژه ها را زنده تر نشان می دهد. به لطف ریمل حاوی روغن آرگان مژه های حجیم تری در انتظار شما هستند.


عصاره شبدر قرمز
عصاره شبدر قرمز روی ریشه مو اثر می گذارد و آنها را تغذیه و حمایت می کند. به طور خاص روی ریشه مو اعمال می شود و در نتیجه اثری شدید ایجاد می کند. علاوه بر این، از ریشه مژه ها حمایت می کند و به رشد سالم مژه ها کمک می کند. ریمل حاوی عصاره شبدر قرمز مژه های سالم تری را تضمین می کند. شما می توانید ریمل های گیاهی را به عنوان بهترین گزینه برای مژه های حجیم ترجیح دهید.

ویتامین E
ویتامین E اثر مرطوب کنندگی شدیدی برای مو و پوست دارد. با حمل تمام مواد لازم از ریشه تا انتها، تولید سبوم را افزایش می دهد که به نوبه خود از تولید موهای جدید پشتیبانی می کند. مژه ها را ترمیم می کند و به رشد آنها کمک می کند. ویتامین E از تشکیل مژه های جدید پشتیبانی می کند و همچنین از آسیب به ریشه مو توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

کراتین
کراتین نوعی پروتئین است. در ناخن ها، مینای دندان و به ویژه در مو یافت می شود. کراتین برای مژه ها نیز بسیار مهم است و باعث می شود مژه ها زنده به نظر برسند. ظاهری سالم‌تر و درخشان‌تر برای مژه‌ها ایجاد می‌کند و مژه‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند و آنها را با ویتامین‌های مورد نیاز مو تغذیه می‌کند. این ریمل حاوی کراتین بهترین گزینه برای تقویت مژه های شماست.

طریقه مصرف ریمل بیو هربال 7در 1 نیوول

ریمل ابتدا با حرکات زیگزاگ از ریشه تا انتهای مژه ها روی مژه های بالایی مالیده می شود.  اگر مژه های شما بیش از حد صاف هستند، می توانید قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0