سرم ویتامین سی پیورست سولوشن

716220

جدید

1,560,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم ویتامین سی پیورست سولوشن it C Brightening and Tone Equalizing Care Serum

ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان های مهمی است که برای پوست ضروری است. این محصول با مواد غنی شده فرموله شده است. 10٪ اسید اسکوربیک، 0.5٪ اسید فرولیک و پری بیوتیک ها. تغذیه پوست و در عین حال تجدید آن را هدف قرار می دهد. به احیا، روشن شدن پوست و کاهش خطوط ریز کمک می کند.

ظاهر کسل کننده
نابرابری های پوستی
نیاز ضد پیری
مراقبت ضد استرس

طریقه مصرف سرم ویتامین سی پیورست سولوشن

شما می توانید آن را در هر دو روز و شب اعمال کنید. 1-2 قطره از محصول را به عنوان یک لایه نازک روی صورت خود بمالید. هنگام استفاده از سرم از استفاده از ضد آفتاب در برنامه روزانه خود غافل نشوید.

هشدارها: فقط برای استفاده خارجی. قبل از استفاده، محصول را به قسمت کوچکی از پوست خود بمالید تا از عوارض جانبی و تحریک احتمالی جلوگیری شود. در صورت عدم وجود حساسیت، استفاده از محصول را ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت پس از مصرف، استفاده از محصول را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید. در دمای اتاق نگهداری شود. هنگام استفاده از این محصول از استفاده از ضد آفتاب خود غافل نشوید. از تماس با چشم. در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیروشن کننده
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
 
روش مصرف

برای استفاده در کارهای روزمره مناسب است. 1-2 قطره از محصول را به صورت یک لایه نازک روی صورت خود بمالید. توصیه می کنیم در برنامه روزانه خود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید که در آن از سرم ویتامین C استفاده می کنید.

هشدارها: هشدارها: فقط برای استفاده خارجی. قبل از استفاده، محصول را به قسمت کوچکی از پوست خود بمالید تا از عوارض جانبی و تحریک احتمالی جلوگیری شود. در صورت عدم وجود حساسیت، استفاده از محصول را ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت پس از مصرف، استفاده از محصول را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید. در دمای اتاق نگهداری شود. هنگام استفاده از این محصول از استفاده از ضد آفتاب خود غافل نشوید. از تماس با چشم. در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید.

 
ترکیبات

Aqua, Ascorbic Acid, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Erythritol, Chondrus Crispus, Xanthan Gum, Ferulic Acid, Salix Purpurea Bark Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Phenethyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Parfum, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate

 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

Vit C Brightening and Tone Equalizing Care Serum

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
ضد استرس
ضد پیری
روشن کننده
از بین برنده خطوط ریز
موارد سازنده اصلیویتامین سی و اسکوروبیک اسید
سایز30 میل
کشور سازندهترکیه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفصبح ها و شب ها روی صورت تمیز و خشک بمالید
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
منو
مقایسه 0