استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

جدید

59,000,000 تومان

- +

 
توضیحات

استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

فر کننده و حالت دهنده و استایلر محبوب دایسون یکی از محبوب ترین مدل های حالت دهنده مو در بین خانم هاست .برس های چندکاره استایلر،باعث شکل دهی، صاف کردن و فر کردن نو بدون گرمای شدید می شود و این سری های مهندسی شده مجدد که اکنون در هر دو جهت پیچ می‌شوند، این مجموعه دارای برس هایی برای خشک کردن مو و صاف کردن آن هستند . هم چنین سری های پیجشی این استایلر باعث می شود در کمترین زمان و به ساده ترین شکل موی شما فر شود. این استایلر دارای 5 سری مختلف است.

فواید استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

طراحی شده برای انواع مو
همراه با کیف مسافرتی
مهندسی شده برای افزایش حجم و فرم به موهای صاف
دارای سری برای فر کردن یا تکان دادن موها
برس‌های دایسون از افکت کواندا برای جذب مو به سطح برس استفاده می‌کنند و هوا را در امتداد تارهای مو به حرکت در می‌آورند تا حالت صاف و صاف‌تری داشته باشند.
کنترل هوشمند حرارت دمای جریان هوا را بیش از 40 بار در ثانیه اندازه گیری می کند، عنصر گرمایش را به طور هوشمند کنترل می کند تا دما را زیر 150 درجه سانتیگراد نگه دارد و از آسیب شدید گرما جلوگیری می کند.

ویژگی های استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

بدون نیاز به گرمای شدید با استفاده از مولتی استایلر دیسون به مدت طولانی، حالت مو را صاف کنید و یا فر کنید. این ابزار یک ظاهر طراحی نوآورانه همراه با پیوست‌هایی است که با جریان هوای کوآندا بهبودیافته برای کنترل بیشتر طراحی شده است . از دستیابی به ظاهری زیبا لذت ببرید، از یک کار صاف و براق گرفته تا چیزی حجیم تر و فر - این مجموعه به شما امکان می دهد همه این کارها را انجام دهید.

فن آوری استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

کوآندا برای صاف کردن و افزایش حجم - برس‌های دایسون از افکت کوآندا برای جذب مو به سطح برس استفاده می‌کنند و هوا را در امتداد تارهای مو به حرکت در می‌آورند تا حالت صاف و صاف‌تری داشته باشند.

مجهز به موتور دیجیتال دایسون V9- پروانه 13 تیغه ای تا 110000 دور در دقیقه می چرخد و 3.2 کیلو پاسکال تولید می کند. به اندازه کافی قدرتمند برای تولید فشار هوای مورد نیاز برای ایجاد اثر کوآندا

کنترل هوشمند حرارت: دمای جریان هوا را بیش از 40 بار در ثانیه اندازه گیری می کند، عنصر گرمایش را به طور هوشمند کنترل می کند تا دما را زیر 150 درجه سانتیگراد نگه دارد. جلوگیری از آسیب شدید گرما

مویی فر، موج دار، صاف و خشک

استایلر Dyson Airwrap دارای سری هایی برای پیچش یا موج زدن و برس هایی برای صاف و حجم دادن است. 

خشک کردن و حالت دادن به طور همزمان

با ترکیب رطوبت موجود در موهای شما با جریان هوای قدرتمند و گرمای کنترل شده، استایلر Dyson Airwrap می تواند به طور همزمان حالت دهید و خشک کنید. بدون گرمای شدید

چگونه به فر دلخواه خود برسید

با سری طراحی شده برای هر مدل و نوع مو، استایلر Dyson Airwrap به شما امکان می دهد تقریباً بر هر موج یا فری تسلط داشته باشید.

مشخصات فنی استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

نام تجاری - Dyson

نوع - ست حالت دهنده مو

قدرت - 1300 وات

جریان هوا (lps) - 13.5 لیتر در ثانیه

تنظیمات دما - 3

طول سیم - 2.68 متر

ابعاد محصول - L 4.1 x B 4.8 x H 27.2 cm

وزن محصول - 0.61 کیلوگرم

اقلام موجود در بسته استایلر و حالت دهنده مو ایر رپ دایسون

1 Airwrap Multi-Styler Complete Long

1 خشک کن صاف کننده کوآندا

1 برس نرم

1 برس صاف کننده محکم

1 برس حجم دهنده گرد

1 سری بلند Airwrap 30 میلی متر

1 سری بلند 40 میلی متری Airwrap

1 برس تمیز کردن فیلتر

1 کیس 

 
جزئیات فنی
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهانگلیس
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0