فوم شستشو صورت کلارنس

P10013233

جدید

3,685,000 تومان

- +

 
توضیحات

فوم شستشو صورت کلارنس - New Skin Cleansing Foam

یک کوکتل از عصاره های گیاهی برای پاکسازی موثر پوست!
این فوم پاک کننده غنی از گیاه، پوست شما را تمیز می کند و در عین حال به آرامی آن را لایه برداری می کند. فوم پاک کننده پوست جدید مناسب برای انواع پوست. به لطف اسیدهای پالپ تمرهندی موجود در آن، پوست را به آرامی تمیز می کند و پوست را روشن تر و درخشان تر می کند. فوم جدید پاک کننده پوست علاوه بر پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست از آلودگی ها، به محافظت از میکروبیوتای پوست در حین پاکسازی کمک می کند! چگونه؟ 'یا چی؟ با عدم برهم زدن تعادل باکتریایی روی پوست در حین شستشو.

راز این فوم جدید پاک کننده پوست چیست؟
یک کوکتل گیاهی واقعی که از پوست مراقبت می کند و روز به روز آن را زیبا می کند:
- کمپلکس نرمی، ترکیبی از دو ماده فعال تسکین دهنده رشد یافته در کلارینز (مخمر سنت جان و بادرنجبویه ارگانیک)، به تسکین، آرامش و لطافت پوست با هر پاک کردن آرایش کمک می کند.
- عصاره صابون ارگانیک، گیاهی با قدرت خود کف کنندگی، دارای خاصیت پاک کنندگی و امولسیون کنندگی، ایده آل برای پاکسازی ملایم پوست.
- عصاره مورینگا به از بین بردن ذرات آلودگی کمک می کند
- کمپلکس ضد آلودگی: اسکوالن گیاهی به تقویت لایه هیدرولیپیدی کمک می کند
- عصاره اسیدی پالپ تمرهندی به از بین بردن سلول های مرده کمک می کند

نحوه استفاده فوم شستشو صورت کلارنس

صبح و/یا عصر استفاده شود. پوست را مرطوب کنید، سپس مقدار کمی از محصول را در دستان خود (از قبل مرطوب شده) قرار دهید، گرم و کف کنید. فوم را روی پوست و گردن خود بمالید. صورت و گردن خود را با حرکات سبک و دایره ای ماساژ دهید. به ناحیه چشم دست نزنید. به طور کامل آبکشی کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولفوم
اثر بخشیشستشو
سایز150 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0