پاک کننده جاسمین رتینول پیکسی

491683

جدید

3,800,000 تومان

- +

 
توضیحات

پاک کننده جاسمین رتینول پیکسی    Pixi Retinol Jasmine Cleanser

این پاک کننده و مرطوب کننده کرمی، غنی شده با ویتامین A یا رتینول، آنتی اکسیدان ها و سرامیدها به از بین بردن تمام ناخالصی ها کمک می کند تا پوستی صاف تر، سفت تر و روشن تر داشته باشید. این محصول کرمی پوست شما را نرم می کند. پوست شما را پاکسازی می کند و با استفاده از رتینول پوست شما را صاف و تصفیه می کند. هم چنین عصاره یاس موجود در محصول پوست شما را مغذی و روشن می کند. روغن ها و سرامیدهای موجود در محصول رطوبت پوست شما را حفظ می کنند. 

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیپاکسازی پوست
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهانگلیس
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیPixi Retinol Jasmine Cleanser
مناسب برای

1- انواع پوست

2- مخصوص صورت

تاثیرات

1- غنی شده با ویتامین A (رتینول) ، آنتی اکسیدان ها و سرامیدها

2- حذف آلودگی های پوست 

3- پوست را محکم و درخشان می کند

موارد سازنده اصلی-
سایز135میل
کشور سازندهانگلستان
نحوه مصرف مقدار کمی از آن را بمالید و به آرامی صورت را ماساژ دهید. با آب یا یک تکه پنبه مرطوب بشویید.
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

برای استفاده از این محصول کافی است مقدار کمی از آن را بر روی پوست صورت بمالید و به آرامی صورت را ماساژ دهید.سپس می توانید صورتتان را با آب یا یک پد پنبه ای مرطوب بشویید. می توانید هر روز یا در صورت نیاز از این محصول استفاده کنید.

 
ترکیبات

Aqua/Water/Eau, Ethylhexyl Palmitate, Cetyl Ethylhexanoate, Methylpropanediol, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurateyl Palmithanes, Anhydrous, Ol (Sunflower) Seed Oil, Jasminum Officinale (Jasmine) Oil, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Buddleja Davidii Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Ceramide 3, Tocopherol, Carbomer, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitan Stearate, Cetearyl Sorbitan Olivate, Sodium Magnesium Silicate, Behenyl Alcohol, Dipropylene Glycol, Potassium Hydroxide, Hydrogenated Lecithin, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA. Made in Korea / Fabrique en Coree

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0