لوسیون کلاریتی پیکسی

P10014080

جدید

 آبرسان و از برنده منافذ پوست پیکسی

جزییات بیشتر

4,430,000 تومان

- +

 
توضیحات

لوسیون کلاریتی پیکسی    Pixi Clarity Lotion 50ml

این محصول بافتی سبک بر پایه آب دارد و فاقد روغن می باشد و آبرسانی ملایم با قدرت جذب بالا را برای پوست فراهم می کند. منافذ پوستی را به حداقل می رساند. یک پرایمر عالی و مرطوب کننده برای پوست می باشد. طراوت بخش و تسکین دهنده برای پوست می باشد. برای انواع پوست مناسب می باشد. حاوی اسید سالیسیلیک و عصاره پوست درخت بید می باشد که منافذ پوستی را تمیز کرده و کاهش می دهد. سرامید NP رطوبت پوستی را فراهم می کند که به مرور زمان آزاد می شود. آلوئه ورا پوست شما را مرطوب کرده و تسکین می بخشد. روغن کائولین باعث جذب سریع و شفافیت پوست می شود.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصوللوسیون
اثر بخشیآبرسانی
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهانگلیس
 
ویژگی ها
نام محصول به انگلیسیPixi Clarity Lotion 50ml
مناسب برای

1- انواع پوست

2- مخصوص صورت

تاثیرات

1- آبرسان قوی پوست 

2- منافذ پوست را از بین می برد

موارد سازنده اصلی

1- سالیسیلیک اسید (عصاره پوست درخت بید) ظاهر منافذ را تمیز کرده و کاهش می دهد

2- Ceramide NP رطوبت آزاد شده در زمان را فراهم می کند

3- آلوئه مرطوب کننده و تسکین دهنده است

4- آلوئه مرطوب کننده و تسکین دهنده است

سایز50 میل
کشور سازندهانگلستان
نحوه مصرفصبح و عصر بعد از سرم روی پوست تمیز استفاده کنید
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

ابتدا پوست خود را تمیز کنید. بهد از استفاده از سرم و تونیک می توانید از این محصول صبح و عصر استفاده کنید. مقدار کمی از آن را هر روز برای پوست خود استفاده کنید.

 
ترکیبات

AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, ALOE BARBADENSIS LEAF WATER, PROPANEDIOL, SALIX ALBA (WILLOW) BARK EXTRACT, NIACINAMIDE, ARGININE, CENTAUREA CYANUS FLOWER EXTRACT, HYACINTHUS ORIENTALIS (HYACINTH) EXTRACT, VIOLA TRICOLOR EXTRACT, CHARCOAL EXTRACT, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, ALLANTOIN, BETAINE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, SODIUM HYALURONATE, CERAMIDE NP, GLUCOSE, TOCOPHEROL, ASCORBIC ACID, CHARCOAL POWDER, CARBOMER, DIHEPTYL SUCCINATE, PENTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLOYL GLYCERIN/SEBACIC ACID COPOLYMER, C14-22 ALCOHOLS, ARACHIDYL ALCOHOL, SILICA, KAOLIN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BEHENYL ALCOHOL, C12-20 ALKYL GLUCOSIDE, ARACHIDYL GLUCOSIDE, XYLOSE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0