پاک کننده گلو مود پیکسی

P3417059

جدید

پاک کننده عمیق منافذ پیکسی

جزییات بیشتر

3,327,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات

پاک کننده گلو مود پیکسی    Pixi Glow Mud Cleanser

این محصول یک پاک کننده بر پایه گل با خاصیت پاک کنندگی عمیق منافذ می باشد. این محصول غنی شده با عناصر گلیکولیک و گیاهی بوده و پوست شما را تسکین می دهد. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد. این محصول برای پاکسازی موثر پوست مناسب می باشد. این محصول پوست شما را تمیز، سالم و درخشان می کند. منافذ پوستی را به آرامی تمیز می کند و حاوی 5% اسید گلیکولیک است. این محصول را می توانید با ماساژ بر روی پوست خشک صورت، گردن و ناحیه دکلته بمالید. از مصرف این محصول در اطراف چشم خودداری کنید. سپس محصول را با آب گرم بشویید. این محصول قابل استفاده در صبح و عصر می باشد. برای نتیجه بهتر این محصول بهتر است در کنار تونیک از آن استفاده کنید.استفاده از SPF در طول روز به خصوص پس از استفاده از محصول حاوی اسید گلیکولیک توصیه می شود. از این محصول می توانید در صبح و عصر استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکلینزر
اثر بخشیپاک کننده
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهانگلیس
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیPixi Glow Mud Cleanser
مناسب برای

1- انواع پوست

2- مخصوص صورت و گردن

تاثیرات

1- پاک کننده منافذ پوست 

2- لایه بردار ملایم 

3- حاوی 5 درصد اسید گلیکولیک

موارد سازنده اصلی-
سایز135 میل
کشور سازندهانگلستان
طریقه محصول

1. روی پوست خشک صورت ، گردن و دکلته ماساژ دهید ( دور چشم استفاده نشود ).

2. با آب گرم بشویید. صبح و عصر قابل استفاده است. برای نتایج بهتر با Glow Tonic دنبال کنید.

توصیه می شود از SPF در طول روز استفاده کنید ، به ویژه پس از استفاده از محصول حاوی اسید گلیکولیک.

زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

مقدار کمی از محصول را بر روی صورت مرطوب خود بمالید. به مدت 30 ثانیه به آرامی ماساژ دهید و از  مالیدن آم به ناحیه دور چشم خودداری کنید. سپس پوست خود را بشویید و خشک کنید.

 
ترکیبات

Aloe Barbadensis Leaf Juice, CarthamusTinctorius (Safflower) Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Diatomaceous Earth, Glycerin, Glycolic Acid, Sodium Glycolate, Lauroamphocarboxyglycinate and Sodium Trideceth Sulfate, Squalane, AnthemisNobilis Flower (Chamomile) Extract, Saponaria Officinalis Leaf/Root Extract, Hexylene Glycol (and) Fructose (and) Glucose (and) Sucrose (and) Urea (and) Dextrin (and) Alanine (and) Glutamic Acid (and) Aspartic Acid (and) Hexyl Nicotinate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Corylus Avellana (Hazelnut) Seed Oil, SesamumIndicum (Sesame) Seed Oil, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Fragrance, Chlorphenesin, Guar Gum, Sodium Hyaluronate, Citric Acid. Made in USA / Fabriqué aux États-Unis. This ingredient list is subject to change, please refer to the packaging of the purchased product

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0