شامپو پرو لانگر سری اکسپرت 500 میل لورال پروفشنال

3474636975853

جدید

1,595,000 تومان

- +

 
توضیحات

شامپو پرو لانگر سری اکسپرت 500 میل لورال پروفشنال Expert Pro Longer Hair Renewal Shampoo

شامپو لورال مدل پرولانگر یکی از بهترین شامپوهای موجود در بازار است که برای مراقبت از موهای شما طراحی شده است. این شامپو حاوی فرمولاسیون قدرتمندی است که با استفاده از آن موهای شما را تغذیه، تقویت و بازسازی می‌کند.

یکی از مزایای این شامپو، حفظ رطوبت موها است. فرمولاسیون منحصر به فرد این شامپو، به موهای شما کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کنند و از خشکی و آسیب دیدگی جلوگیری کنند. همچنین، حاوی ویتامین های مختلفی است که به سلامتی موها کمک می کند.

شامپو لورال مدل پرولانگر همچنین باعث تقویت مو می‌شود. فرمولاسیون این شامپو حاوی موادی مانند پروتئین‌ها و آمینواسیدها است که به ریشه‌های مو شما نفوذ کرده و آن‌ها را تقویت می‌کند. به این ترتیب می‌تواند تا حدی از ریزش موهای شما نیز جلوگیری کند. م

از دیگر ویژگی های شامپو لورال مدل پرولانگر، تثبیت رنگ مو است. این شامپو هم مناسب موهای رنگ شده است و هم غیر رنگ شده و طبیعی اما ترکیبات این شامپو موادی است که به رنگ مو شما کمک می‌کند تا برای مدت بیشتری ثابت بماند و از رنگ رفتگی جلوگیری کند.

در نهایت، شامپو لورال مدل پرولانگر دارای رایحه بسیار مطبوعی است که به موهای شما عطر و رایحه‌ای خوشایند می‌دهد. با این شامپو، می‌توانید موهایی سالم، شاداب و با جذابیت داشته باشید. شامپو لورال مدل پرولانگر برای انواع موهایی که نیاز به تغذیه، تقویت و بازسازی دارند، مناسب است. این شامپو برای موهای خشک، آسیب دیده، ضعیف و شکننده ایده آل است.

همچنین، برای موهای رنگ شده و دکلره شده نیز توصیه می شود. اگر موهای شما دارای ریشه های ضعیف هستند و به ریزش مو مبتلا هستید، این شامپو می‌تواند به شما کمک کند. در کل، شامپو لورال مدل پرولانگر برای تمامی افرادی که به مراقبت و تقویت موهای خود علاقه دارند، مناسب است.

شامپو لورال مدل پرولانگر دارای ویژگی‌ها و خواص زیر است:

1- تقویت کننده موها: شامپو لورال مدل پرولانگر با تغذیه موها از ریشه تا انتها و تقویت آن‌ها، باعث افزایش قابل توجه ضخامت و حجم موهای شما می شود.

2- بازسازی کننده موها: ترکیبات شامپو لورال مدل پرولانگر شامل امینواسیدهای کوئرن، جزء‌های سازنده مو، و فیلتر UV می‌باشد که با کاهش تاثیرات آسیب دیدن از پوشش محافظتی خود، باعث بازسازی موهای خشک و آسیب دیده می‌شود.

3- حفظ رنگ مو: شامپو لورال مدل پرولانگر با حفظ رنگ موها، باعث افزایش عمر رنگ مو و پیشگیری از آسیب دیدن و فروپاشی رنگ می‌شود.

4- آبرسانی و نرم کنندگی: شامپو لورال مدل پرولانگر با ارائه مواد آبرسان و نرم کننده، باعث ترمیم و محافظت از مو شما می‌شود و سبب شادابی و نرمی موهای شما نیز خواهد شد.

5- پاک کنندگی: شامپو لورال مدل پرولانگر با فرمولاسیون خاصی که با احترام به ساختار موها می‌باشد، علاوه بر حفظ سلامت موها، با داشتن قدرت پاک کنندگی بالا، از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری می‌کند.

6- بوی خوب: شامپو لورال مدل پرولانگر با داشتن رایحه مطبوع و خوشبو، احساس خوبی را در شما برای مدت طولانی به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی شامپو پرو لانگر سری اکسپرت 500 میل لورال پروفشنال

آبرسان عمقی ساقه مو
محافظت کننده از تارمو
بازسازی کننده فیبر مو
کاهش شکستگی انتهای مو
تغذیه کننده ساقه مو
ایجاد شفافیت و شادابی
نرم کننده و لطیف کننده ساقه مو
افزایش درخشش مو

نحوه استفاده شامپو پرو لانگر سری اکسپرت 500 میل لورال پروفشنال

ابتدا موهای خود را خیس نمایید. سپس پوست سر را با شامپو ماساژ دهید تا علاوه بر تمیز شدن موها، جریان خون در پوست سر افزایش یابد و باعث تقویت موها شود. با توجه به میزان آلودگی مو، یک تا دو بار این کار را انجام دهید. پس از آبکشی کردن مو، دقت کنید تا کف رو سر باقی نماند.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موتقویت کننده
نوع مونازک و شکننده
سایز500 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعمایع
حجم500 میل
ویژگی ها
  • آبرسان عمقی ساقه مو
  • محافظت کننده از تارمو
  • بازسازی کننده فیبر مو
  • کاهش شکستگی انتهای مو
  • تغذیه کننده ساقه مو
  • ایجاد شفافیت و شادابی
  • نرم کننده و لطیف کننده ساقه مو
  • افزایش درخشش مو
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  ( طرح جدید)
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0