کرم مرطوب کننده و آبرسان اوریجینز

جدید

3,200,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

کرم مرطوب کننده و آبرسان اوریجینز    ORIGINS GinZing Ultra-Hydrating Energy-Boosting Moisturizing Cream

این کرم پوست شما را مرطوب می کند و تا 72 ساعت ماندگاری دارد. پوست شما را احیا می کند و کدری و خستگی پوست را کاهش می دهد. پوست شما را شاداب، درخشان و شفاف می کند. برای مدت طولانی پوست را هیدراته نگه می دارد. جینسینگ و قهوه از درخشش طبیعی پوست پشتیبانی می کند. احساس شادابی به پوست شما می بخشد. از پوست شما محافظت می کند. این کرم برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک، معمولی و مختلط قابل استفاده می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیآبرسانی
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیORIGINS GinZing Ultra-Hydrating Energy-Boosting Moisturizing Cream
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

ماندگاری 72 ساعته

مرطوب کننده

 حاوی قهوه و جینسینگ

شاداب کننده

درخشان کننده

احیا کننده

هیدراته

موارد سازنده اصلی
سایز50 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

water\aqua\eau, glycerin, caprylic/capric triglyceride, c12-20 acid peg-8 ester, simmondsia chinensis ( jojoba) seed oil(2), caprylic/capric/myristic/stearic triglyceride, hydroxyethyl urea, cetyl alcohol, niacinamide, dimethicone, butylene glycol, sodium polyaspartate, ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer, citrus lemon peel oil(1) , citrus grandis (grapefruit) peel oil(1) , mentha viridis (spearmint) leaf oil(1) , citrus aurantium dulcis (orange) peel oil(1) , limonene, linalool, citral, panax ginseng (ginseng) root extract, hordeum vulgare (barley) extract\ extrait d'orge, salicylic acid, algae extract, linoleic acid, ca eine, sucrose(2), cucumis sativus (cucumber) fruit extract, trehalose, ophiopogon japonicus root extract, sorbitol, phospholipids, tocopheryl acetate, tocopherol, co ea arabica (co ee) seed oil, arginine, sodium hyaluronate, butyrospermum parkii (shea bu, er), helianthus annuus (sunflower) seedcake, squalane, ethylhexylglycerin, caprylyl glycol, peg-100 stearate, glyceryl stearate, potassium cetyl phosphate, acrylates/ c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, behenyl alcohol, xanthan gum, carbomer, sodium hydroxide, disodium edta, chlorphenesin, potassium sorbate, phenoxyethanol

 
روش مصرف

صبح و عصر از این کرم می توانید استفاده کنید. می توانید در طول روز یا بعد از استفاده از سرم از این محصول استفاده کنید. این سرم پوست شما را بازسازی و شفاف می کند. مقدار کمی از محصول را بدون مالش به روی پوست بزنید تا کاملا جذب شود. می توانید صبح و عصر در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود از این محصول استفاده کنید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0