فیلتر بر اساس
دسته ها
بیشتر کمتر
قیمت
118000 تومان 4235000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
نوع پوست
بیشتر کمتر
اثر بخشی
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

اکسسوری

  • کیف لوازم آرایش
    کیف لوازم آرایش

    خرید کیف لوازم آرایش

    کیف لوازم آرایش در انواع مختلف در بازار وجود دارند. این کیف ها که برای نگه داری و حمل لوازم آرایش و بهداشتی در مسافرت و به صورت روزانه استفاده می شوند، جنس ها، سایز ها و قیمت های گوناگون دارند. شما بسته به استفاده خود می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با نازلترین قیمت از سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی خریداری کنید. هنگام خرید کیف لوازم آرایش به جنس، کیفیت و قابل شستشو بودن آن نیز توجه کنید.

    انواع کیف لوازم آرایش

    یکی از لوازم بسیار کاربردی در کیف خانم ها، کیف لوازم آرایش است. کیف لوازم آرایش انواع مختلفی دارد و تنوع آن بسیار بالا می باشد. برای انتخاب یک کیف لوازم آرایش در میان مدل های گوناگون ابتدا باید برخی نکات را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب کیف لوازم آرایش مورد نیاز خود به فضای داخل کیف و سایز کیف لوازم آرایش توجه کنید. با توجه به میزان لوازم آرایشی مصرفی خود می توانید سایز کیف لوازم آرایش خود را انتخاب کنید. اگر حجم لوازم آرایشیتان زیاد است می توانید از کیف های آرایشی چند طبقه استفاده کنید. این کیف ها برای گریمورها و آرایشگرها نیز قابل استفاده می باشد. این کیف ها دارای بدنه مقاوم بوده تا لوازم آسیب نبینند. این کیف ها در قیمت های گوناگون و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارند. در بین تمامی جنس های مختلف از کیف لوازم آرایش جنسی که قابل شستشو باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهتر است از کیف هایی با جنس پلاستیک فشرده یا چرمی استفاده کنید. کیف های پارچه ای از جهت قابل شستشو بودن نیز بسیار مناسب اند. کیفیت کیف لوازم آرایش به دلیل استفاده روزانه نیز بسیار مهم می باشد تا ظاهر و زیبایی کیف در جست استفاده حفظ شود.

    کیف لوازم آرایش

  • براش آرایشی - پد ها
    براش آرایشی - پد ها

    خرید براش آرایشی

    براش های آرایشی در جنس ها و کیفیت های گوناگون به بازار عرضه می شوند. این براش ها سری های متفاوتی داشته و کاربرد هر کدام متفاوت می باشد. برای هر قسمت از آرایش خود می توانید از یک نوع از براش استفاده کنید. اما همیشه برای یک آرایش نرمال و روتین باید یک تعداد محدودی از انواع براش را خریداری کنید. اما گریمورها و آرایشگرها از براش های گوناگون و در سایزهای گوناگون استفاده می کنند تا بتوانند عملکرد حرفه ای تری داشته باشند. برای خرید انواع براش و پد آرایشی می توانید به صورت آنلاین و با قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

    انواع پد و براش آرایشی

    براش های آرایشی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردهای گوناگون می باشند. براش های گنبدی معمولا برای مصرف کرم پودر، هایلایتر و رژگونه استفاده می شوند. براش های گنبدی برای مواد آرایشی کرمی و مایع قابل استفاده می باشند. براش استیپلینگ برای زیرسازی صورت، پرایمر، فوندانسیون و رژگونه استفاده می شود. براش مخروطی که برای مواد آرایشی پودری کاربرد دارد از دسته براش های مورد نیاز برای اکثر افراد می باشد که موهایی بلند، نرم، پهن و پرپشت دارد. براش بادبزنی برای به کار بردن هایلایتر، محو کردن خطوط تیره و رفع اشتباهات آرایشی به کار می رود. پدهای آرایشی در انواع گوناگون وجود دارند. پد آرایش اشکی کاربردهای گوناگون دارد که برای یکدست کردن آرایش با مواد کرمی و مایع قابل استفاده می باشند. این اسفنج ها برای محصولات پودری نیز استفاده می شوند.

    کاربرد پد آرایشی

    پد های آرایشی سیلیکونی یا ژلاتینی برای کرم پودر و مواد آرایشی کرمی و مایع قابل استفاده می باشند. از پد های آرایشی مثلثی می توانید برای زدن کرم پودر و کانتور صورت خود استفاده کنید. پد آرایشی حوله ای برای پخش ملایم مواد آرایشی پودری استفاده می شود. این پد در انواع مختلف دایره ای، مستطیلی و بیضی وجود دارد که برای زیرسازی و پخش پودرهای آرایشی مناسب می باشد. شما می توانید از براش زاویه دار برای کانتور صورت خود استفاده کنید. از پدهای آرایش برای پاک کردن آرایش و ماسک های صورت نیز می توان استفاده کرد.

    براش آرایشی

در صفحه
نمایش 61 - 114 از 114 آیتم
نمایش 61 - 114 از 114 آیتم
محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0