کرم ضد چروک مدل بنفیانس شیسیدو

جدید

13,240,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم ضد چروک مدل بنفیانس شیسیدو    SHISEIDO Benefiance Wrinkle Corrector Anti-Aging Cream

این کرم حسگرهای پوست شما را بیدار و پوست شما را شاداب می کند. این محصول با الهام از علوم اعصاب به بیدار شدن مجدد گیرنده های حسی پوست که در طول زمان قدرت خود را از دست داده اند کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که پوست به خوبی به مزایای مراقبت از پوست، پاسخ می دهد. این کرم با بافت ابریشمی خود پوست شما را در برابر عوامل پیری مراقبت می کند تا ظاهری جوان و درخشان به شما ببخشد. این کرم از پوست های حساس نیز مراقبت می کند. این کرم ضد چروک و صاف کننده می باشد که برای انواع پوست مناسب می باشد و هدف آن بهبود چین و چروک پوستی، خشکی و قابلیت ارتجاعی پوست برای ظاهری جوان می باشد. این محصول پوست شما را کاملا صاف و مرطوب کرده، خطوط پوستی را کاهش می دهد و بافتی لطیف بر روی پوستتان ایجاد می کند. این کرم بعد از 4 هفته استفاده خطوط ریز پوستی را کاهش داده و پوستی صاف، مخملی و انعطاف پذیر ایجاد می کند. دارای رایحه ای ملایم و آرامبخش از گل های سبز می باشد. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد چروک
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیSHISEIDO Benefiance Wrinkle Corrector Anti-Aging Cream
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

بیدار کننده حسگر پوستی 

شاداب کننده پوست

درخشان کننده و جوان کننده

ضد چروک

مرطوب کننده

صاف کننده

دارای رایحه ای ملایم و آرامبخش از گل های سبز

نرم و لطیف کننده پوست

موارد سازنده اصلی
سایز50میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

به عنوان آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست خود می توانید صبح و عصر از این محصول استفاده کنید. بعد از پاکسازی و استفاده از سرم روزانه نیز می توان از این محصول استفاده کرد. برای جلوگیری از اثرات پیری می توان در شب از این کرم ضد چروک استفاده کرد. صبح و عصر بعد از پاکسازی برای کتعادل کردن پوست می توان از این محصول استفاده کرد. کرم را روی نوک انگشتان خود قرار دهید و روی گونه ها، پیشانی، بینی و چانه خود بمالید. کرم را به آرامی روی صورت خود پخش کنید و از نواحی پهن تری مانند گونه ها و پیشانی شروع کنید. کرم را از وسط صورت به سمت بیرون بمالید.

 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU), CETYL ETHYLHEXANOATE, GLYCERIN, NIACINAMIDE, NYLON-12, CETEARYL ALCOHOL, DIPROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHYTOSTERYL MACADAMIATE, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, DIISOSTEARYL MALATE, BEHENETH-20, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, ERYTHRITOL, PEG/PPG-14/7 DIMETHYL ETHER, PEG/PPG-17/4 DIMETHYL ETHER, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, CARBOMER, FRAGRANCE (PARFUM), BUTYLENE GLYCOL, SODIUM CITRATE, TRISODIUM EDTA, POTASSIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, CAFFEINE, XANTHAN GUM, SODIUM METABISULFITE, SODIUM METAPHOSPHATE, IRON OXIDES (CI 77492), PPG-3 DIPIVALATE, LINALOOL, TOCOPHEROL, SAPINDUS MUKOROSSI PEEL EXTRACT, LIMONENE, CITRONELLOL, SILICA, GERANIOL, ANGELICA KEISKEI LEAF/STEM EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, CITRUS JUNOS SEED EXTRACT, ZIZIPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT, IRON OXIDES (CI 77491), EUCHEUMA SERRA/GRATELOUPIA SPARSA/SACCHARINA ANGUSTATA/ULVA LINZA/UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, CURCUMA LONGA (TURMERIC) RHIZOME EXTRACT, SACCHARINA ANGUSTATA/UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, CHLORELLA VULGARIS EXTRACT.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0