سرم ویتامین سی گارنیر

3600542433341

جدید

1,049,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم ویتامین سی گارنیر 30 میل      Vitamin C Bright Super Brightening Serum 30ml

برای داشتن پوستی سالم  و شفاف استفاده از روتین پوستی و مراقبت های پوستی واجب است . سرم ویتامین سی از جمله محصولاتی است که استفاده از آن در روتین پوستی باعث شادابی و نشاط پوست شما می شود . ویتامین سی خواص بسیار زیادی دارد . یکی از مهم ترین ویژگی های سرم ویتامین سی درخشندگی و براقی پوست بعد از چند باز استفاده است. یکی از سرم های محبوب و اقتصادی ویتامین سی ، سرم ویامین سی گارنیر است .این سرم بعد از چند بار استفاده لکه های تیره صورت و جای جوش را بهبود می بخشد. هم چنین این سرم تیرگی پوست را از بین میبرد.

خصوصیات سرم ویتامین سی گارنیر

فورمول جذب سریع : 

بافت سبک منحصر به فرد و فرمول غیر چرب سرم ویتامین C به سرعت جذب پوست شده و از درون عمل می کند.

مناسب همه نوع پوست : 

سرم گارنیر برای انواع پوست از جمله پوست های چرب، خشک و همچنین پوست های حساس مناسب است.

روش استفاده از ویتامین سی گارنیر

ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید و خشک می کنیم .مقداری از سرم ویتامین سی را به دست خود بمالید و به آرامی با حرکات ضربه ای به صورت و گردن خود بزنید. این سرم  چسبندگی ندارد و به سرعت جذب پوست می شود. بهتر است از این سرم روزی دوبار صبح و شب استفاده کنید.

فواید ویتامین سی برای پوست

کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن باعث جوانی مجدد پوست شده و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد.

ویتامین C یکی از اجزای مورد نیاز برای کلاژن سازی پوست است. پوست به این ترکیبات شیمیایی برای پیوند مولکول‌هایی که کلاژن تولید می‌کنند نیاز دارد. این ویتامین همچنین خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.

ویتامین سی به کم ‌رنگ شدن انواع لک های پوستی، نشانه‌های پیری پوست و افزایش جوان‌سازی، درخشش و روشنی پوست کمک می‌کند. ویتامین C قرمزی سطح پوست را کاهش داده و از پوست در برابر آسیب های نور خورشید محافظت می کند. همچنین از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می کند.

از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب افزایش ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌ های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش جریان سلول ‌های پوست و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیروشن کننده
رنگبدون رنگ
مخصوصآقایان و بانوان
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیVitamin C Bright Super Brightening Serum 30ml
مناسب برای

1- جوان و بزرگسال

2- انواع پوست

تاثیرات

1- این سرم باعث روشنی پوست صورت می شود

2-ضد جوش و ضد لک است 

3-جذب بالا

4- بدون ایجاد حساسیت

موارد سازنده اصلی-
سایز30 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر-
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0