ماسک مو کرل اکسپرشن سری اکسپرت 250 میل لورال پروفشنال

3474637069247

جدید

1,987,000 تومان

- +

 
توضیحات

ماسک مو کرل اکسپرشن سری اکسپرت 250 میل لورال پروفشنال Serie Expert Curl Expression For Curly And Wavy Hair Mask 

این ماسک مو یک درمان فوق العاده فشرده است که به طور ویژه برای آبرسانی مجدد و درخشندگی موهای مجعد ساخته شده است. در واقع، این ماسک به عنوان بخشی از مجموعه حرفه‌ای L'Oréal Professionnel Serie Curl Expression، برای پاسخگویی به نیازهای مراقبتی خاص فرها  مناسب است. این ترکیب با 3% گلیسیرین گیاهی تزریق شده است، که هیدراتاسیون عمیق و طولانی مدت را تضمین می کند. علاوه بر این، به ویژه برای فرهای سرکش، ماسک غنی از کرل اکسپرس برای تقویت سد هیدرولیپیدی و دانه هیبیسکوس به دلیل محتوای بالای اسیدهای آمینه و ویتامین های با درجه بالا متوسل می شود.

در نتیجه به گفته این برند، پس از هر بار استفاده، موها فوراً براق تر می شوند و سطح آبرسانی دو برابر را نشان می دهند. علاوه بر این، ماسک غنی شده Curl Expression دارای بافت کره ای است که تجربه کاربری دلپذیری را تضمین می کند. این ترکیب به زیبایی فرها را پوشانده و آنها را با رایحه ای از یاس، ارکیده، فریزیا و چوب سدر می پوشاند.

ویژگی ماسک مو کرل اکسپرشن سری اکسپرت 250 میل لورال پروفشنال

بافت: کرم غنی؛
مشکلات مو: تعریف فر، خشکی، تیرگی؛
زمان استفاده: بعد از شامپو زدن
سن: 13+;
نوع مو: موهای مجعد و موج دار؛
مزایای اصلی: هیدراتاسیون فشرده و همچنین طولانی مدت را فراهم می کند، روند گره زدن را ساده می کند، موخوره را کنترل و رام می کند، درخشندگی و بافت را بهبود می بخشد، به پایانی مجلل کمک می کند.

نحوه استفاده ماسک مو کرل اکسپرشن سری اکسپرت 250 میل لورال پروفشنال

عد از شامپو، ماسک را به عنوان بخشی از روتین دوش گرفتن خود استفاده کنید. به صورت یک لایه روی موهای خشک شده با حوله بمالید. سپس، اجازه دهید حدود ده دقیقه عمل کند. در آخر، کاملا آبکشی کنید.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موضد وزی
نوع موموی فر
سایز250 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعمایع
حجم250 میل
ویژگی ها
  • هیدراتاسیون
  •  گره زدایی را ساده می کند
  • موخوره را کنترل و رام می کند
  • درخشندگی و بافت را بهبود می بخشد.
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0