کرم ضد آفتاب SPF30 کدلی

375

جدید

2,958,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم ضد آفتاب SPF30 کدلی High Protection Sunscreen Cream SPF30

ضد آفتاب با محافظت بالا SPF30 به طور موثر از صورت و بدن در برابر اشعه های UVA/UVB محافظت می کند و در عین حال اثر ضد چین و چروک از جمله حساس ترین پوست را ارائه می دهد. با بافت بدون علامت و کرمی خود به راحتی جذب پوست می شود و پوست را با بوی تابستان می پوشاند. یک فرمول تمیز و سازگار با اکوسیستم دریایی برای تمام خانواده شما!

ویژگی کرم ضد آفتاب SPF30 کدلی

نوع پوست: همه انواع پوست
مناسب برای: ضد آفتاب
ترکیبات اصلی: عصاره صنوبر، پلی فنول، ویتامین E
بافت: کرم
استفاده: به میزان لازم
فرمول:
وگان
فاقد اکسی بنزون و اکتینوکسات
امتیاز یوکا: 65/100
مناسب برای کودکان بالای 3 سال

آیا می دانستید؟

Caudalie تعهد زیست محیطی خود را با رویکرد 100٪ PLASTIC COLLECT خود حفظ می کند. Caudalie اقیانوس ها را تمیز می کند و به همان اندازه که پلاستیک مصرف می کند بازیافت می کند*.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد آفتاب
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

High Protection Sunscreen Cream SPF30

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
ضدآفتاب
SPF30
موارد سازنده اصلیعصاره صنوبر، پلی فنول، ویتامین E
سایز50 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفبه میزان لازم
زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
 
ترکیبات

aqua/water/eau, dibutyl adipate, diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate, propanediol, dicaprylyl carbonate, ethylhexyl triazone, methylpropanediol, bisethylhelhenzenypheny physiology sulfonic acid, arginine, c20-22 alkyl phosphate, crambe abyssinica seed oil, c20-22 alcohols,
benzotriazolyl dodecyl p-cresol, potassium cetyl phosphate, palmitoyl grape seed extract, butyrospermum parkii (shea) butter
extract, glycerin, caprylyl glycol, caprylyl/caprylyl/caprylyl/caprylicluc, glycerin, caprylyl glycol, caprylyl/caprylyl, s. crosspolymer-6, phenylpropanol, o-cymen -5-ol, tocopheryl acetate, picea abies wood extract, linalool, hexyl cinnamal, helianthus annuus (sunflower) seed oil, geraniol, tocopherol, parfum (fragrance), citronelol.(320/044

 
روش مصرف

قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب با محافظت بالا با SPF30 استفاده کنید. به مقدار زیاد روی صورت و دکلته بمالید. از زدن دور چشم خودداری کنید.

زمانی که زیر آفتاب می روید، هر 2 ساعت یکبار برنامه را تمدید کنید و بین ساعت 12:00 تا 16:00 از نور خورشید دوری کنید. نوزادان و کودکان خردسال را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. هنگام بیرون رفتن در آفتاب از تی شرت، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.

پیشنهاد متخصصین درمانی:
با استفاده از سرم ضد لک وینپرفکت رادیانس بر روی پوست خود قبل از ضد آفتاب می توانید برنزه ای یکنواخت و بدون لک داشته باشید.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0