کرم پودر نیوول

جدید

530,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم پودر نیوول Satin Foundation

راهی برای شروع روز با اعتماد به نفس استفاده از یک کرم پودر خوب است. با کرمپودر New Well Satin که حتی عمیق ترین ایرادات را به راحتی پنهان می کند، می توانید به سرعت آرایش خود را کامل کنید. کرم پودر New Well با ظاهری پر جنب و جوش و بافت ابریشمی خود نوید یک روز راحت را به شما می دهد. کرم پودر ساتن که احساس صافی روی گونه ها ایجاد می کند، انتخاب مناسبی برای پوستی شبیه نوزاد است. اگر بعد از انجام فعالیت های روزانه پوست شما به دلیل داشتن چربی چرب شده و می درخشد، می توانید با استفاده از کرم پودر نیو ول ساتن از شر تمام این مشکلات خلاص شوید. ساتن که بر روی پوست های چرب اثر مات دارد.

ویژگی های کرم پودر نیوول

6 مزیت مختلف برای استفاده از کرم پودر نیو ول ساتن وجود دارد: پوشانندگی بالایی ایجاد می کند و به راحتی می تواند عمیق ترین مشکلات پوست را بپوشاند. SPF 30 در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. ویتامین E خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و آن را کاهش می دهد. آرایش ضد آب Ne Well Satin Foundation به دلیل هیچ عاملی در طول روز اجرا نمی شود. بنابراین در روزها و شب های خاص هیچ مشکل آرایشی ندارید. یکی دیگر از مزیت های این محصول که با رنگ های فرعی زرد و صورتی برای همه رنگ های پوست مناسب است این است که کاربران با انواع پوست های خشک، مختلط یا حساس می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

طریقه مصرف کرم پودر نیوول

قبل از استفاده از محصول باید از تمیز بودن پوست اطمینان حاصل کنید. با یک اسفنج یا برس آرایشی New Well به آرامی فونداسیون را روی پوست خود پخش کنید. 

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0