کرم لیفت شنل

P3967089

جدید

16,170,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم لیفت شنل - THE LIFT

تحقیقات CHANEL برای اولین بار یک کرم نرم کننده و سفت کننده ایجاد می کند که بر روی مواد با منشاء طبیعی تمرکز دارد. کرم LE LIFT، متشکل از 94 درصد مواد با منشاء طبیعی، حاوی یک ماده فعال فوق العاده کارآمد است: کنسانتره گیاهی ترفویل، که به اندازه رتینول (1) در فرمولی ملایم برای پوست موثر است. موجود در 3 فوق العاده بافت های حسی: کرم نازک، کرم و کرم غنی برای میل ترکیبی عالی با انواع پوست.(1) مقایسه سنتز کلاژن نوع I و همچنین تحریک تمایز و تکثیر کراتینوسیت ها - تست های آزمایشگاهی. مقایسه افزایش ضخامت اپیدرم - تست های بازسازی شده روی پوست. مقایسه اثرات چین و چروک و صاف کنندگی - اندازه گیری ابزاری بر روی 21 زن.

نحوه استفاده کرم ضد چروک رویتالیزینگ شنل

روتین پوستی خود را با توجه به نیاز خود تعیین کنید و محصول را با تکنیک مناسب روی پوست خود بمالید:

1. تکنیک استفاده با هدف صاف کردن پوست را بهبود می بخشد و پری می بخشد. با کمک انگشت شست و سبابه خود، به آرامی به دنبال چین های نازولبیال فشار دهید (1). سپس همین کار را برای خطوط (2) بین ابروهای خود تکرار کنید. این برنامه را 3 بار تکرار کنید.
2. تکنیک اعمال برای سفت کردن به بافت پوست انرژی می دهد. با استفاده از انگشت شست و چهار انگشت خود، به آرامی در امتداد خط فک خود فشار دهید. (1) سپس همین روش را برای گونه های خود انجام دهید. (2) این برنامه را 3 بار تکرار کنید.
3. برای یک تکنیک کاربردی بازسازی کننده که میکروسیرکولاسیون را فعال می کند، با انگشت وسط خود به سمت بالا ماساژ دهید، به دنبال چین های نازولبیال. (1) سپس همین روند را بین ابروهای خود (2)، روی گونه ها (3) و در نهایت روی پیشانی خود (4) اعمال کنید. این برنامه را 3 بار تکرار کنید.
صبح و شب بعد از استفاده از محصولات LE LIFT Crème Yeux و LE LIFT Sérum کرم را روی ناحیه صورت و گردن خود بمالید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیلیفتینگ
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0