سرم سابلیمیج شنل

P3500015

جدید

52,000,000 تومان

- +

 
توضیحات

سرم سابلیمیج شنل - SUBLIMAGE THE FUNDAMENTAL ESSENCE

کنسانتره جدید SUBLIMAGE با الهام از داروهای گیاهی فرانسوی، حاوی عصاره Solidago است، گیاهی که برای اهداف درمانی با خواص احیا کنندگی فوق العاده استفاده می شود. این ماده فعال ویژه قدرت فعال کردن مجدد پویایی سلولی پوست را دارد: اثر اصلی که ساختار پوست را تقویت می کند و پوست را سفت می کند. پوستی متراکم تر، سفت تر، انعطاف پذیرتر و روشن تر را فراهم می کند. کانتور صورت سفت شده و تغییر شکل می یابد.

نحوه استفاده سرم سابلیمیج شنل

SUBLIMAGE L'Essence Fondamentale به عنوان سرم در صبح و/یا عصر، قبل از SUBLIMAGE La Créme یا SUBLIMAGE L'Extrait de Créme استفاده می شود.
برای تقویت و تجدید پوست، CHANEL یک تکنیک کاربردی منحصر به فرد ایجاد کرده است که نقاط کلیدی صورت و پوست سر را فعال می کند.

1. قبل از استفاده: انگشتان خود را در نقطه انتهایی مو قرار دهید و فشار ملایمی به سر خود وارد کنید. این کار را 4 بار تکرار کنید.
سپس همین حرکت را به سمت سر خود انجام دهید و از پشت شقیقه ها شروع کنید. در نهایت این حرکت را از پشت گوش شروع کرده و به سمت سر خود حرکت دهید.
2. کاربرد: SUBLIMAGE L'Essence Fondamentale را روی گونه ها، پیشانی و ناحیه گردن خود بمالید و آن را با هر دو دست، از وسط صورت به سمت خارج حرکت دهید.
3. پس از استفاده: با انگشتان خود با قدرت های مختلف به مدت چند ثانیه روی 5 نقطه مشخص شده فشار وارد کنید: روی پیشانی بالایی، از شقیقه ها تا بالای سر، جلوی گوش ها و در نهایت از پشت. از گوش تا پشت سر

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیضد پیری
سایز40 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0