کرم ضد پیری رنرجی لانکوم

P10048945

جدید

15,495,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم ضد پیری رنرجی لانکوم

برای اولین بار (1)، آزمایشگاه های Lancôme بیش از 300 نوع پپتید از جمله اسید هیالورونیک و نیاسینامید را در یک کرم ضد پیری با کارایی بالا متمرکز می کنند تا پوست را به همان سرعتی که پوست جوان تر بازسازی کند.

 

- اصلاح چین و چروک: چین و چروک ها صاف می شوند. 

- اثر سفت کننده: پوست صورت و گردن کمتر آرام به نظر می رسد. 

- کاهش لکه ها: پوست صاف تر به نظر می رسد. 

- اصلاح چین و چروک: ظاهر چین و چروک به طور قابل توجهی کاهش می یابد 

- اثر لیفتینگ: پوست صورت 27% سفت می شود

- کاهش لکه ها: لکه ها کمتر دیده می شوند، کوچکتر و تعداد آنها کمتر است

فرمول فوق العاده نوآورانه آن برای اولین بار غلظت بالایی از مواد فعال پوستی قوی را در یک بافت بسیار حسی برای اثربخشی ضد پیری با کارایی بالا ترکیب می کند. این موفقیت فرمولی از 40 سال تحقیق در علوم احیا کننده الهام گرفته شده است.

کیس لوکس سازگار با محیط زیست قابل شارژ که بیش از 2 سال ساخت آن طول کشید. این از شیشه بازیافتی و قابل بازیافت طراحی شده است و وزن شیشه را تا 32 درصد کاهش می دهد.

این برای تمام زنان بالای 35 سال است که به دنبال یک درمان جهانی ضد پیری هستند که بر روی چین و چروک، استحکام و لکه های تیره اثر می گذارد.

پپتید جدید Rénergie HPN 300 توسط متخصصین پوست بر روی انواع رنگ‌ها و انواع پوست، حتی پوست‌های حساس آزمایش شده است.

بافت منعطف و پوشاننده نسل جدید سطحی تازه و روغنی به جا نمی گذارد. این کرم جدید پس از بیش از 250 آزمایش ساخته شد و بر روی 7000 زن آزمایش شد تا ترکیبی منحصر به فرد از موادی را شناسایی کند که به دلیل توانایی آنها در حفظ غلظت بالایی از مواد فعال ضد پیری قوی و در عین حال حسی بالا، انتخاب شده است.

نحوه استفاده از کرم ضد پیری رنرجی لانکوم

- مرحله 1: با Rénergie HCF فعال کنید. سه سرم موثر برای نوسازی پوست در تمام سطوح: حجم، چین و چروک، لک.

فشار دهید تا سه بافت آزاد شود و بین انگشتان خود مخلوط کنید. سپس صبح و عصر، سرم را روی صورت از چانه تا گوش و سپس از گونه ها تا شقیقه ها بمالید.

 

- مرحله 2: پپتید جدید Rénergie HPN 300: اصلاح چین و چروک، اثر لیفتینگ، کاهش لکه ها برای تجدید پوست به همان سرعتی که پوست جوان است.

کرم را صبح و شب به دنبال حرکات ماساژ مخصوص صورت، پیشانی و گردن بمالید.

صورت را حجیم کنید: با استفاده از فشار ملایم با دست‌های متناوب، یک حرکت سرخوردن شش رو به بالا، از زیر چانه، در امتداد خط صورت، و از زیر خط فک تا پایه گوش انجام دهید.

پیشانی را نرم کنید: این بار با استفاده از نوک انگشت اشاره و انگشت میانی و با قدرت بیشتر، حرکات کشیدن را تکرار کنید. از گوشه بیرونی ابرو شروع کنید و پوست را از ابرو به سمت بالا در امتداد پیشانی تا خط مو صاف کنید.

لیفت گردن: از تمام دست خود برای فشار دادن و صاف کردن پوست در دو طرف مرکز گردن استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد پیری
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0