رژلب استیکی کیکو مدل NEW UNLIMITED STYLO

جدید

1,760,000 تومان

- +

 
توضیحات

 

مشخصات رژلب استیکی کیکو مدل NEW UNLIMITED STYLO

رژ لب کرمی با ماندگاری بالا. کاملا به لب های شما می چسبد و با یک لایه مخملی لب های شما را زیبا می کند. این محصول با ترکیبی از مواد مغذی فرموله شده است و از نظر بالینی ثابت شده است که تا 10 ساعت دوام دارد. دارای فرمولی غنی و کرمی، خلاقانه و مقاوم در برابر انتقال با روکش نیمه مات است. دارای رهاسازی فوری و شدید رنگ است که به نرمی روی لب ها ذوب می شود و راحت و آسان تنظیم می شود. به لطف فرمت باریک جدید و شیک آن، به راحتی اعمال می شود. تست شده از نظر پوست (تست بالینی و ابزاری)

 نتیجه استفاده از رژلب استیکی کیکو مدل NEW UNLIMITED STYLO

لب‌ها در مرکز قرار می‌گیرند و با این رژ لب با دوام و ذوب طولانی با روکش مخملی و رها شدن رنگ شدید که به‌طور باورنکردنی روی لب‌ها نرم می‌شود، تقویت می‌شوند.

 
جزئیات فنی
نوع رژ لبجامد
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهایتالیا
 
روش مصرف

1. خط لب ها با مداد لب نامرئی KIKO MILANO برای نتیجه ای فوق العاده دقیق.
2. مداد رژ لب را مستقیماً روی لب های خود بمالید، از مرکز شروع کنید و به سمت گوشه های دهان حرکت کنید.
3. برای کنترل بیشتر، از برس انحصاری KIKO MILANO Dual Lip Brush استفاده کنید. با لمس های کوچک رنگ را از چوب بردارید و به آرامی روی لب ها بمالید.

 
ترکیبات
Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Synthetic Wax, Trisiloxane, Isononyl Isononanoate, Synthetic Beeswax, Bis-Hydroxyethoxypropyl Dimethicone/Ipdi Copolymer Ethylcarbamate, Synthetic Fluorphlogopite, Stearalkonium Hectorite, Polyethylene, Dicalcium Phosphate, Alcohol, Copernicia Cerifera Wax (Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire De Carnauba), Aroma (Flavor), Silica, Aqua (Water/Eau), Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate. +/- (May Contain): Ci 77891 (Titanium Dioxide), Ci 77491 - Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 42090 (Blue 1 Lake), Ci 19140 (Yellow 5 Lake), Ci 15985 (Yellow 6 Lake), Ci 15850 (Red 6/Red 7 Lake), Ci 45410 (Red 28 Lake). KIKO MILANO, bu web sitesindeki içerikleri düzenli güncellemektedir. Ancak, ürünlerin içerikleri üretim ve geliştirme süreçlerinde değişebileceğinden, bu bilgilerin eksiksiz ve/veya en güncel olduğunu garanti edemeyiz. Ürünlerin bileşenlerinin en doğru listesine ürün veya ambalajı üzerinden ulaşabilirsiniz.
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0