کرم روز بلو تراپی بایودرم

جدید

6,405,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات

کرم روز بلو تراپی بایودرم    BIOTHERM BLUE THERAPY RED ALGAE DAY CARE CREAM

این کرم غنی از جلبک قرمز از شرکت بایودرم می باشد که دارای اثر لیفتینگ شدید پوست بوده و ظاهری صاف به پوست شما می بخشد. این کرم پوست را سفت می کند و حاوی مواد موثر قوی متشکل از جلبک است به طوری که از پوست در برابر اثرات مضر خارجی محافظت می کند و پوست شما را به شدت مرطوب می کند. با عصاره جلبک قرمز موجود در آن، اثر سفت کنندگی فوق العاده ای بر روی پوست دارد. این محصول پوست شما را بر جسته تر و درخشان تر می کند. تولید کلاژن پوست شما را تحریک می کند. خطوط پوستی و خشکی پوست را کاهش می دهد و پوست دارای حالت ارتجاعی، کشیده و جوان به خود می گیرد. این کرم علائم پیری مانند چین و چروک پوستی و خطوط ریز پوستی را کاهش می دهد. فرمول آن ملایم بوده و فاقد سیلیکون و روغن های معدنی می باشد و پوست شما را تسکین می بخشد. پوست شما را لیفت و شاداب می کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیلیفتینگ
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیBIOTHERM BLUE THERAPY RED ALGAE DAY CARE CREAM
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

لیفت کننده

صاف کننده

کاهش دهنده چین و چروک و خطوط ریز پوستی

شاداب کننده

درخشان کننده

محافظت در برابر اثرات مضر خارجی 

تحریک کننده تولید کلاژن

مرطوب کننده

سفت کننده

فاقد سیلیکون و روغن های معدنی

دارای فرمول ملایم

تسکین دهنده

موارد سازنده اصلی
سایز50 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA / WATER,GLYCERIN,DICAPRYLYL CARBONATE,ALCOHOL DENAT.,SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL / JOJOBA SEED OIL,COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL,PERSEA GRATISSIMA OIL / AVOCADO OIL,MANGIFERA INDICA SEED BUTTER / MANGO SEED BUTTER,HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES,PENTYLENE GLYCOL,CETEARYL ALCOHOL,ARACHIDYL ALCOHOL,COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX,MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL,GARDENIA TAITENSIS FLOWER,CORIANDRUM SATIVUM FRUIT OIL / CORIANDER FRUIT OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL,ALARIA ESCULENTA EXTRACT,CARRAGEENAN,PASSIFLORA EDULIS SEED OIL,TIN OXIDE,STEARIC ACID,CERAMIDE NP,SQUALANE,CARBOMER,ARACHIDYL GLUCOSIDE,BEHENYL ALCOHOL,CETEARYL GLUCOSIDE,SODIUM CHLORIDE,SODIUM HYALURONATE,SODIUM HYDROXIDE,SODIUM LACTATE,SODIUM STEAROYL GLUTAMATE,MYRISTIC ACID,2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL,PALMITIC ACID,PALMITOYL TETRAPEPTIDE-7,PALMITOYL TRIPEPTIDE-1,ADENOSINE,PHENYLETHYL RESORCINOL,AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/STEARETH-25 METHACRYLATE CROSSPOLYMER,HYDROLYZED RHODOPHYCEAE EXTRACT,HYDROXYPALMITOYL SPHINGANINE,CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE,CAPRYLYL GLYCOL,VITREOSCILLA FERMENT,XANTHAN GUM,SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE,POLYSORBATE 20,BUTYLENE GLYCOL,TOCOPHEROL,TOCOPHERYL ACETATE,PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE,SALICYLIC ACID,PHENOXYETHANOL,CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE,CI 77491 / IRON OXIDES,CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE,MICA,LINALOOL,GERANIOL, LIMONENE,CITRONELLOL,PERFUME/FRAGRANCE

 
روش مصرف

این کرم را در شب روی پوست تمیز شده بمالید. با نوک انگشتان خود از گوشه لب تا گوشه بیرونی چشم به سمت بالا کرم را بمالید. برای زدن کرم، انگشتان خود را به آرامی از ابروها به سمت بالای پیشانی حرکت دهید سپس انگشتان خود را به سمت پایین فشار دهید و با حرکت موج وار خم کنید. برای اثر بخشی بهتر، قبل از استفاده از کرم، از سرم استفاده کنید.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0