تونر میلکی پیکسی

P3959103470980

جدید

تونر شیر جوجوبا 

جزییات بیشتر

2,800,000 تومان

- +

 
توضیحات

تونر میلکی پیکسی     PIXI Milky Tonic

این تونر غنی شده با شیر جوجوبا بوده و متعادل کننده و مرطوب کننده برای پوست می باشد و پوست شما را تسکین می دهد. این محصول حاوی عصاره جو دوسر برای متعادل کردن و تسکین پوست تحریک شده می باشد. رطوبت و تغذیه ضروری پوست را فراهم می کند و در عین حال پوست شما را تسکین می دهد. این محصول غنی شده با گیاهان دوستدار پوست مانند آب گل ماتریکاریا، روغن دانه جوجوبا، عصاره برگ کاملیا، عصاره پوست پرتقال، عصاره گل رز، عصاره وانیل، عصاره انگور، عصاره لیمو، عصاره میخک و عصاره اسطوخودوس می باشد. این محصول برای انواع پوست و پوست های خشک و حساس مناسب می باشد. شیر جوجوبا موجود در محصول پوست شما را مرطوب و تغذیه می کند. عصاره جو دوسر موجود در محصول پوست شما را تسکین داده و مرطوب می کند. عصاره چای سبز موجود در محصول دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد که می توانید از این محصول در صورت نیاز صبح یا عصر استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولتونر
اثر بخشیپاکسازی پوست
رنگبدون رنگ
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیPIXI Milky Tonic - Jojoba Milk and Avoine Soothing Tonic 100 ml
مناسب برای

1- مناسب برای انواع پوست ، حتی حساس ترین.

تاثیرات

1- پوست را مرطوب و نرم می کند

2- پوست را نرم و مرطوب می کند 

موارد سازنده اصلی-
سایز100 میل
کشور سازندهانگلستان
توضیحات بیشتر

بدون الکل

روش مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

Contents aqua/water/eau, chamomilla recutita (matricaria) flower water, propanediol, glycerin, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, caprylic/capric triglyceride, sodium pca, avena strigosa seed extract, hydrolyzed barley protein, camellia sinensis leaf extract, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, euterpe oleracea sterols, linoleic acid, oleic acid, linolenic acid, sodium hyaluronate, citrus aurantium dulcis (orange) peel extract, citrus nobilis (mandarin orange) fruit extract, rosa damascena flower extract, vanilla planifolia fruit extract, vitis vinifera (grape) fruit extract, citrus limon (lemon) peel extract, eugenia caryophyllus (clove) flower extract, lavandula angustifolia (lavender) flower/leaf/stem extract, phospholipids, lecithin, peg-40 hydrogenated castor oil, phenoxyethanol, potassium sorbate, disodium edta, citric acid, sodium benzoate, benzyl alcohol, sodium citrate, xanthan gum, ethylhexylglycerin.

 
روش مصرف

ابتدا پوستتان را با پاک کننده صورت پیکسی پاک کنید. یک تکه پنبه را به لوسیون مرطوب کننده تونیک شیری آغشته کنید و روی پوست تمیز بمالید. سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

 
روش مصرف

ابتدا پوستتان را با پاک کننده صورت پیکسی پاک کنید. یک تکه پنبه را به لوسیون مرطوب کننده تونیک شیری آغشته کنید و روی پوست تمیز بمالید. سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0