شامپو ترمیم کننده سری اکسپرت ابسولوت ریپر500 میل لورال پروفشنال

72398239

جدید

2,098,000 تومان

- +

 
توضیحات

شامپو ترمیم کننده سری اکسپرت ابسولوت ریپر لورال پروفشنال Serie Expert Absolut Repair

شامپو ابسولوت ریپیر لورال یک محصول بسیار عالی برای موهای آسیب دیده و شکننده می باشد. اگر در تلاش برای بازگرداندن موهای آسیب دیده خود به حالت سالم خود هستید، به شامپو ترمیم کننده ابسولوت لورال نگاه کنید.

شامپو ابسولوت ریپیر لورال فوراً موها را بازسازی می کند و دارای یک عامل محافظت کننده و آبرسان است که آنها را صاف می کند و ظاهری تمیز و براق برای شما به ارمغان می آورد.این شامپو حاوی GOLD QUINOA + پروتئین، ترکیبی عالی برای پاکسازی و بازسازی سریع موهای آسیب دیده دارد. شامپو ابسولوت لورال موهای براق تر و نرم تر با لمس سبک و همچنین موهایی بازسازی شده و کمتر آسیب دیده به شما ارمغان می دهد.

با استفاده از شامپو ابسولوت ریپیر لورال موهای شما ۷ برابر درخشان شده و آسیب های سطح مو را تا ۷۷ درصد کاهش می دهد. بعد از ۵ بار استفاده از شامپو و ماسک ابسولوت لورال نتایج درخشانی خواهید دید.

لیپیدهای مو می توانند در اثر استفاده از مواد شیمیایی، گرما و یا حتی در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید از بین بروند که باعث می شود مو به راحتی شکسته شود و زیبایی طبیعی خود را از دست بدهد. با استفاده از شامپو ابسولوت ریپیر لورال که دارای فرمول تبدیل کننده حاوی بیشترین مواد بازسازی کننده، می توانید سدی ایجاد کنید که تمام مواد مغذی ضروری را که موهای شما برای حفظ نرمی و درخشندگی طبیعی خود به آن نیاز دارند، عایق ایجاد کنید.

شامپو ابسولوت ریپیر لورال حاوی بو و عطر ملایمی است که موهای شما را خوشبو می کند. شامپو ترمیم کننده لورال موهای شما را نرم و ساقه مو را تقویت می کند و باعث می شود از شکستن تارها جلوگیری کند.

ویژگی شامپو ترمیم کننده سری اکسپرت ابسولوت ریپر لورال پروفشنال

تامین لیپیدهای ساختار مو جهت احیای نرمی و انعطاف پذیر موها

نرم کننده مو

جلوگیری از شکسته شدن و خشکی موها

حاوی سرامید و کراتین گیاهی جهت ترمیم و بازسازی موها

احیای درخشندگی موها

 افزایش خاصیت الاستیک موها

نحوه استفاده شامپو ترمیم کننده سری اکسپرت ابسولوت ریپر لورال پروفشنال

ابتدا موهای خود را خیس نمایید. سپس پوست سر را با شامپو ماساژ دهید تا علاوه بر تمیز شدن موها، جریان خون در پوست سر افزایش یابد و باعث تقویت موها شود. با توجه به میزان آلودگی مو، یک تا دو بار این کار را انجام دهید. پس از آبکشی کردن مو، دقت کنید تا کف رو سر باقی نماند.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موترمیم کننده
نوع مومو آسیب دیده
سایز500 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعمایع
حجم500 میل
ویژگی ها

تامین لیپیدهای ساختار مو جهت احیای نرمی و انعطاف پذیر موها

نرم کننده مو

جلوگیری از شکسته شدن و خشکی موها

حاوی سرامید و کراتین گیاهی جهت ترمیم و بازسازی موها

احیای درخشندگی موها

 افزایش خاصیت الاستیک موها

جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی 
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

منو
مقایسه 0