ماسک صورت استی لودر

887167157330

جدید

33,050,000 تومان

- +

 
توضیحات

ماسک صورت صاف کننده استی لودر      Estee Lauder Refreshing Face Mask - Re Nutriv Ultimate Diamond Mask Noir

ماسک صورت استی لودر پوست شما را صاف و یکدست کرده  و با برس ابریشمی آن می توانید پوستتان را لایه برداری کنید که این کار برای پوستتان بسیار انرژی بخش می باشد. این ماسک دارای خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری می باشد. این محصول مغذی و احیا کننده پوست می باشد. سطح غلیظ از عصاره ترافل الماس سیاه موجود در ماسک به فناوری ساحت مجدد بافت پوستی کمک می کند. این ماسک حاوی دانه های لایه بردار بسیار ظریف که ترکیبی از مواد مغذی می باشد نیز است که سریعا پوست شما را صاف و نرم می کند. منافذ باز پوست را کاهش داده و به درستی پاکسازی می کند. از این محصول می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید. این محصول غیر آکنه زا می باشد. ماسک صورت استی لودر توسط متخصص پوست تست شده می باشد. این ماسک صاف کننده، تصفیه کننده، شادی بخش  و حاوی دانه های لایه بردار ملایم می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولماسک
اثر بخشیپاکسازی پوست
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیEstee Lauder Refreshing Face Mask - Re Nutriv Ultimate Diamond Mask Noir
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

صاف کننده

انرژی بخش

تصفیه کننده

حاوی دانه های لایه بردار ملایم

غیر آکنه زا 

موارد سازنده اصلی
سایز50 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرفاستفاده از این محصول طی دو مرحله صورت می گیرد.
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

Ingredients: Water\Aqua\Eau, Peg-8, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Jojoba Esters, Disodium Cocoamphodiacetate, Tuber Melanosporum Extract, Sucrose, Narcissus Tazetta Bulb Extract, Pentylene Glycol, Magnolia Officinalis Bark Extract, Laminaria Digitata Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Hydrolyzed Yeast Protein, Alcaligenes Polysaccharides, Acetyl Glucosamine, Caffeine, Petrolatum, Sodium Hyaluronate, Decyl Glucoside, Pearl Powder, Artemia Extract, Hydrolyzed Rice Protein, Lauryl Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Aminopropyl Ascorbyl Phosphate, Gold, Hydrolyzed Wheat Protein, Betaine, Algae Extract, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Lecithin, Cetearyl Alcohol, Peg-100 Stearate, Sodium Polyacrylate Starch, Saccharide Isomerate, Coco-Glucoside, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Sorbitan Oleate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Peg-10 Laurate, Caprylyl Glycol, Charcoal Powder, Hexylene Glycol, Sodium Dehydroacetate, Alcohol, Polymethylsilsesquioxane, Citric Acid, Fragrance (Parfum), Disodium Edta, Phenoxyethanol, Iron Oxides (Ci 77499) <ILN41682>

 
روش مصرف

استفاده از این محصول طی دو مرحله صورت می گیرد. ابتدا پوست خود را شسته و کاملا تمیز کنید سپس برس خشک را روی پوست تمیز خود کشیده تا عاری لز هر گونه گردو غبار باشد. در این مرحله با استفاده از نوک انگشتان خود لایه نازکی از ماسک را روی پوست صورت مالیده و آن را کاملا صاف کنید، 5 دقیقه صبر کنید، حال به آرامی با نوک انگشتانتان صورت خود را ماساژ دهید فقط مراقب باشید ماسک را به اطراف چشم نزنید. بعد از چند دقیقه صورت خود را شسته و با استفاده از پنبه یا پد از یک تونر برای پوستتان استفاده کنید. سپس با استفاده از یک مرطوب کننده پوستتان را مرطوب کنید. توجه کنید از برس برای استفاده از ماسک استفاده نکنید زیرا باعث کاهش اثر ماساژ ماسک بر روی صورت و تغییر رنگ موهای برستان می شود. از این ماسک می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0