روشن کننده برایت پلاس کلارنس

جدید

6,012,000 تومان

- +

 
توضیحات

روشن کننده برایت پلاس کلارنس   CLARINS Bright Plus

این محصول یک منبع اکسیژن برای پوست می باشد که باعث روشن شدن پوست می شود. این محصول به کاهش لکه های تیره پوست که در اثر اشعه ماورا بنفش، آلودگی یا عیوب جزئی رخ می دهد کمک می کند. بافت ابریشمی و سبک این کرم باعث شده تا به سرعت جذب پوستتان شود و پوست شما را نرم و درخشان می کند. عصاره ارگانیک زنبق دریایی به آبرسانی طولانی مدت پوست کمک می کند و روغن زردآلو آرامش بخش پوست شما می باشد. این محصول که حاوی ترکیبی از دو عصاره میوه فوق العاده، گل رز مرتل و دانه های آسرولا می باشد به کاهش تیرگی پوست حتی در محیط های آلوده کمک می کند. پوست شما به مرور زیباتر و روشن تر می شود. این محصول از سه ماده ارگانیک عصاره زنبق دریایی، سنجد و روغن زردآلو تشکیل شده است که به آن فرمول سبز نیز می گویند. این محصول برای پوست های معمولی، خشک و حساس مناسب می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیروشن کننده
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیCLARINS Bright Plus
مناسب برایپوست های معمولی، خشک و حساس 
تاثیرات

روشن کننده

از بین بردن لکه های تیره پوست

نرم کننده

آبرسانی طولانی مدت

اکسیژن رسانی به پوست

آرامش بخش 

حاوی عصاره زنبق دریایی، سنجد و روغن زردآلو 

موارد سازنده اصلی 
سایز50 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر 
نحوه مصرف 
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

AQUA/WATER/EAU. GLYCERIN. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. PENTYLENE GLYCOL. BUTYLENE GLYCOL. ASCORBYL GLUCOSIDE. PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL. SORBITAN STEARATE. BORON NITRIDE. PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL. ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER. SODIUM HYDROXIDE. POTASSIUM CETYL PHOSPHATE. SODIUM CITRATE. CHLORPHENESIN. XANTHAN GUM. ETHYLHEXYLGLYCERIN. SUCROSE COCOATE. BIOTIN. PARFUM/FRAGRANCE. SAMBUCUS NIGRA FLOWER EXTRACT. CITRIC ACID. MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT. ALCHEMILLA VULGARIS EXTRACT. XYLITOL. MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) SEED EXTRACT. SODIUM BENZOATE. PANCRATIUM MARITIMUM EXTRACT. POTASSIUM SORBATE. RHODOMYRTUS TOMENTOSA FRUIT EXTRACT [V3958A]

 
روش مصرف

صبح و شب به ناحیه صورت و گردن بمالید. محصول را بین دستان خود گرم کنید. دستان خود را صاف نگه دارید تا محصول را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید. محصول را با فشار  از داخل به بیرون روی صورت و از بالا به پایین روی گردن خود بمالید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0