کرم محافظ و ترمیم کننده سیکالفیت اون

3282770204667

جدید

1,501,000 تومان

- +

برند : اون - Avene

 
توضیحات

کرم محافظ و ترمیم کننده سیکالفیت اون  Avene Cicalfate+ Restorative Protective Cream 40ml

حجم این کرم 40 میل می باشد. کرم مرطوب کننده پوست حساس به مرطوب شدن پوست کمک می کند. این کرم برای از بین بردن جای زخم، جوش، سوختگی و التهاب استفاده می شود. جای خراش یا ساییدگی بر روی پوست و حساسیت را بهبود می بخشد. روند بازسازی و ترمیم پوست را تا چهار برابر سرعت می بخشد. هم چنین دارای خواص آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می باشد که منجر به ترمیم سریع تر می شود. این کرم تسکین دهنده و آرامش دهنده می باشد. این کرم یک لایه محفاظتی بر روی پوست ایجاد می کند که از نفوذ باکتری ها، قارچ ها و آلودگی های محیطی به محل زخم جلوگیری می کند. این کرم به بازسازی سلول ها و بافت های از بین رفته کمک می کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
سایز40 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیAvene Cicalfate+ Restorative Protective Cream 40ml
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

ترمیم کننده جای زخم

محافظت از پوست

آبرسان

جلوگیری از عفونت های پوستی

موارد سازنده اصلی
سایز40 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

ابتدا ناحیه مورد نظر را با آب شسته و خشک کنید. سپس مقدار زیادی از کرم ترمیم کننده را برداشته و روی پوست بزنید. به مدت 5 دقیقه کرم را روی پوست ماساژ داده تا کاملا جذب شود. این کار را در طول روز 2 یا 3 بار انجام دهید. اثر بخشی این محصول حداقل 2 روز بوده و برای پوست بدن و صورت قابل استفاده می باشد. از مصرف این کرم بر روی زخم های باز خودداری کنید.

 
ترکیبات

Avene thermal spring water(avene aqua), caprylic/capric triglyceride, mineral oil (paraffinum liquidum), glycerin, hydrogenated vegetable oil, zinc oxide, propylene glycol, polyglyceryl-2 sesquiisostearate, peg-22/dodecyl glycol copolymer, aluminum stearate, aquaphilus dolomiae ferment filtrate, arginine, beeswax (cera alba), copper sulfate, magnesium stearate, magnesium sulfate, microcrystalline wax (cera microcristallina), tromethamine, zinc sulfate.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0