کرم ضد آفتاب مرطوب کننده هیدراته و نیاسینامید فنتی بیوتی

جدید

3,193,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده هیدراته و نیاسینامید فنتی بیوتی   FENTY SKIN Hydra Vizor Mini Crème Hydratante À La Niacinamide + SPF 30

این کرم پوست شما را مرطوب می کند و به صورت روزانه قابل استفاده می باشد و دارای SPF30 نیز می باشد. پوست شما را در تمام طول روز مرطوب نگه می دارد. این کرم به همه رنگ پوست سازگار می باشد. جذب آن بالا می باشد. پوست را صاف و نرم می کند بدون این که لایه ای چرب از خود باقی بگذارد. رد سفیدی بر روی پوست بر جای نمی گذارد. پوست را روشن می کند و در عین حال منافذ را سفت می کند و خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد. بافت مخملی بر روی پوست ایجاد می کند و لکه های تیره پوستی را کاهش می دهد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیFENTY SKIN Hydra Vizor Mini Crème Hydratante À La Niacinamide + SPF 30
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

SPF 30

مرطوب کننده

شفاف کننده

جذب بالا

کاهش دهنده لکه های تیره پوستی

کاهش دهنده چین و چروک پوستی

بدون رد سفیدی

موارد سازنده اصلی
سایز 30 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
روش مصرف

می توانید هر روز از این کرم استفاده کنید. می توانید در صبح پوستتان را با تونیک تمیز کنید و قبل از کرم از سرم مرطوب کننده برای اثر بخشی بیشتر استفاده کنید. در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، توصیه می کنیم برای افزایش مدت زمان محافظت، استفاده را هر دو ساعت یک بار تکرار کنید.

 
ترکیبات

WATER, GLYCERIN, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) OLEOSOMES, PENTYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, NIACINAMIDE, ZEA MAYS (CORN) STARCH, HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE, CITRULLUS LANATUS (WATERMELON) SEED EXTRACT, ADANSONIA DIGITATA PULP EXTRACT, BAROSMA BETULINA LEAF EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, TOCOPHERYL ACETATE, GLUCONOLACTONE, SORBITAN OLEATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, DIMETHICONE, ISOHEXADECANE, ETHYLHEXYL METHOXYCRYLENE, POLYSORBATE 80, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, RED 33.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0