کرم جوش سر سیاه کلینیک

جدید

3,225,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

کرم جوش سر سیاه کلینیک   CLINIQUE Blackhead Solutions

این محصول با اپلیکاتور خود ابتدا پوست را گرم می کند و عوامل خارجی که باعث جوش های سر سیاه می شوند را از بین می برد. این محصول بعد از 6 هفته جوش های سر سیاه را از بین می برد. با استفاده از اپلیکاتور و آب گرم منافذ پوست باز شده و جوش های سر سیاه از پوست خارج می شوند. سر اپلیکاتور محصول پوست را ماساژ می دهد و به آرامی جوش های سر سیاه، ناخالصی ها و چربی اضافی را از بین می برد. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد. این محصول پوست را مرطوب و شفاف می کند.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیپاک کننده
سایز20 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهآمریکا
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیCLINIQUE Blackhead Solutions
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

باز کننده منافذ پوستی

از بین برنده جوش های سر سیاه، ناخالصی ها و چربی اضافی

مرطوب کننده

شفاف کننده

موارد سازنده اصلی
سایز 20 میل
کشور سازندهآمریکا
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

Magnesium Sulfate, Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Isododecane, Polysilicone-11, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Lecithin, Acetyl Glucosamine, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Polyethylene, Diatomaceous Earth/Solum Diatomeae/Terre De DiatomÈes, Triethylhexanoin, Pumice, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Stem Extract, Peg-15/Lauryl Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Stearyl Glycyrrhetinate, Water, Silica.""

 
روش مصرف

درب اپلیکاتور را با برگرداندن آن باز کنید و یک لایه نازک از آن را در جایی که پوست نیاز دارد بمالید. درب را دوباره گذاشته و اپلیکاتور را مرطوب کنید. با حرکات دایره ای به مدت 15 تا 30 ثانیه ماساژ دهید. در ناحیه ای که آن را اعمال می کنید، کمی احساس گرما وجود خواهد داشت. پوست را با آب بشویید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از محلول های پاک کننده پوست خود را تمیز کنید که برای درمان جوش های سر سیاه نیز موثر می باشد.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0