کرم پودر بک استیج دیور

جدید

5,300,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم پودر بک استیج دیور Dior Backstage

همانطور که از نام این کرم پودر پیداست ، کرم پودر بک استیج دیور کرم پودر انتخابی برای پشت صحنه های فشن شو ها طراحی شده است.

این کرم پودر دیور طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که در نگاه اول واقعا جذاب است. ظرف آن پلاستیکی و تقریبا کوچک است ولی از اپلیکاتوری روی آن استفاده نشده که می تواند کار کردن را با آن کمی سخت کند.
این کرم پودر بافتی رقیق دارد پس بهتر است قبل از استفاده، آن را تکان دهید. البته در دفعه های اول استفاده و بعد از باز کردن دربش، مواد داخل آن بیش از اندازه مورد نیاز از ظرف خارج می شوند که می تواند دردسر ساز باشد.
بافت این محصول بسیار سبک است و باعث بستن منافذ پوستتان نخواهد شد. همچنین این کرم پودر پوشش سبک ولی قابل ساخت خواهد داشت. در لایه اول، این محصول می تواند پوششی سبک و کاملا طبیعی به صورتتان دهد که برای محو قرمزی های کمرنگ آن مناسب است. در لایه های بعدی می توانید به پوششی متوسط برسید و معایب متوسط پوستتان را با آن بپوشانید. اگر خطوط عمیق، منافذ بزرگ و یا لکه های پر رنگی روی صورتتان دارید، این کرم پودر نمی تواند در پوشاندن آنها موثر باشد. معمولا استفاده این کرم پودر برای افراد جوانتر و کسانی که معایب پوستی کمی دارند پیشنهاد می شود.
کرم پودر بک استیج دیور ظاهری کاملا مات به پوستتان خواهد داد. برای اعمال آن و برای داشتن پوششی سبک، بهتر است از انگشتانتان استفاده کنید. همچنین برای داشتن پوششی متوسط، بهتر است که از یک برس مخصوص کرم پودر استفاده شود. چون بافت این محصول رقیق است، استفاده از بیوتی بلندر می تواند باعث هدر رفتن آن شود. البته این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی خواهد داشت!
به خاطر بافت ماتش، این محصول می تواند روی نقاط خشک پوستتان حالت کیکی به خود بگیرد. همچنین با اینکه بافتی مات دارد ولی نخواهد توانست تا روی مناطق چرب پوستتان نیز دوام خوبی داشته باشد. بهترین استفاده آن برای پوستهای معمولی تا کمی چرب است.
در تبلیغاتش، این محصول یک کرم پودر ضد آب و بدون انتقال رنگ تشرح میشود. از لحاظ ضد آب بودن باید گفت که این ادعا تا حدی درست است و این کرم پودر مقاومت خوبی در برابر تعریق دارد ولی بدون انتقال رنگ نیست و با تماس دست یا لباس، کمرنگ میشود.
کرم پودر بک استیج دیور حاوی ترکیبات ضد آفتاب موثری نیست پس روزها حتما در کنار آن از یک ضد آفتاب با SPF 30 و یا بالاتر استفاده کنید.
در آخر باید گفت که در این کرم پودر از مقادیری مواد عطری و حساسیت زا استفاده شده و ممکن است برای پوستهای خیلی حساس مناسب نباشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعکرمی
حجم50 میل
ویژگی ها

مناسب برای صورت و بدن

نمای طبیعی و مات

پیگمنت بالا

دارای پوشش دهی متوسط

ضد آب و ضد تعریق

ایجاد کننده بافتی یکدست

بدون تغییر در آب و هوای بسیار گرم و مرطوب

مناسب برای انواع پوست: معمولی، خشک، حساس و چرب

کرم پودر دیور مدل بک استیج را می توانید با استفاده از بیوتی بلندر یا براش مخصوص آرایش بر روی پوستتان بزنید. این کرم پودر را می توانید تا سه لایه بر روی پوستتان بزنید تا به کاور مد نظرتان برسید.

جنس محفظه نگه دارندهشیشه ای
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0