ماسک مو کرونولوژیست اینتنس ریجنریشن 200 میل کراستاس

E2978001

جدید

3,968,000 تومان

- +

 
توضیحات

ماسک مو کرونولوژیست اینتنس ریجنریشن 200 میل کراستاس  Chronologiste Masque Intense Régénérant Regenerating Hair Mask 200ml

ماسک مو Kérastase Chronologiste Intense Régénérant ماسک 200 میلی لیتری  یک ماسک مراقبتی مرطوب کننده و صاف کننده قوی برای مو با از دست دادن شادابی تشکیل شده است. از این نظر، این محدوده Chronologiste یک تجربه حسی استثنایی  برای همه انواع مو فراهم می کند. به طور خاص، این ماسک باعث آبرسانی و تغذیه عمیق به فیبر مو می شود و آن را صاف تر و شش برابر روشن تر می کند. در عین حال، فیبر بدون موخوره تقویت می‌شود و مو ظاهر شیک‌تری پیدا می‌کند.

با توجه به ترکیبات این ماسک ، این ماسک دارای خواص عالی برای بازسازی تمام موها است. به طور خاص، وجود اسید هیالورونیک توانایی آبرسانی و تغذیه کل مو را دارد. انتهای آن پرتر، قوی تر و صاف تر می شود. به نوبه خود، ویتامین E به لطف غلظت آنتی اکسیدان ها، از کل مو و پوست سر در برابر تهاجمات خارجی محافظت می کند. علاوه بر این، از آسیب های ناشی از اشعه UV، آلودگی و حتی رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. در نهایت، Abyssine کوتیکول مو را بازسازی کرده و عمیقاً احیا می کند، بنابراین یک پوشش کامل و بسیار سالم تر ارائه می دهد. در مجموع، این ماسک نه تنها موها را آبرسانی کرده و عمیقاً تغذیه می کند، بلکه باعث بازسازی، احیا و درخشندگی بیشتر موها می شود.

ویژگی ماسک مو کرونولوژیست اینتنس ریجنریشن 200 میل کراستاس

بافت: کرم؛
مشکلات مو: موهای کدر، موهای شکننده؛
زمان استفاده: هنگام حمام یا دوش گرفتن؛
سن: 16+;
نوع مو: همه انواع مو;
مزایای اصلی: تغذیه و آبرسانی عمقی مو. صاف می کند، احیا می کند، بازسازی می کند و درخشندگی شدید می بخشد.

نحوه استفاده ماسک مو کرونولوژیست اینتنس ریجنریشن 200 میل کراستاس

ماسک مو را روی موهای شسته شده و خشک شده با حوله بمالید. محصول را به رشته تقسیم کنید و همیشه فیبر مو را ماساژ دهید. در نهایت اجازه دهید پنج تا ده دقیقه بماند و با آب فراوان بشویید.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موترمیم کننده
نوع موانواع مو
سایز200 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعکرم
حجم200 میل
ویژگی ها
  • تغذیه و آبرسانی عمقی مو.
  • مو را صاف می کند،
  • کورا احیا می کند
  • مو را بازسازی می کند و درخشندگی شدید می بخشد.
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

منو
مقایسه 0