ماسک مو بلوند ابسولو آلترا وایلت گری 200 میل کراستاس

3474636692408

جدید

3,518,000 تومان

- +

 
توضیحات

ماسک مو بلوند ابسولو آلترا وایلت گری 200 میل کراستاس  Chronologiste Masque Intense Régénérant Regenerating Hair Mask 200ml

ماسک موی آلترا بنفش کراستاس بلوند ابسولو 200 میلی لیتری یک ماسک اصلاح کننده و خنثی کننده مغذی است که برای موهای بلوند، روشن یا دکلره شده مناسب است. از این نظر، داشتن موهای بلوند خیره کننده چیزی است که می تواند هیجان انگیز باشد و اعتماد به نفس را تقویت کند. با این حال، این نوع مو در صورت عدم مراقبت صحیح آسیب پذیر می شود. به این ترتیب، این ماسک دارای یک منبع خنثی کننده قوی است که برای خلاص شدن از شر رنگ های ناخواسته زرد و نارنجی در موها بسیار عالی است. به نوبه خود، این محصول مو دارای بافتی غنی است که به راحتی به داخل مو نفوذ می کند تا درخشندگی آن را بازگرداند و رنگ بلوند را به سطح دیگری برساند.

با توجه به ترکیبات این ماسک، ترکیبی منحصر به فرد از اسید هیالورونیک، گل Edelweiss و خنثی کننده های ماوراء بنفش است. با شروع با اسید هیالورونیک، آسیب های فیبر مو را پر کرده و درمان می کند تا کوتیکول یکنواخت تر و عمیق تر ایجاد کند. به نوبه خود، این جزء غلیظ نیز به تقویت مو کمک می کند، بنابراین از آسیب های بعدی جلوگیری می کند. به طور خاص در مورد گل ادلویز، دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان است که از الیاف حساس مو محافظت، صاف و مهر و موم می کند. در نهایت غلظت بالای رنگدانه های رنگ بنفش بلافاصله ته مایل به زرد و نارنجی مو را خنثی می کند و به این ترتیب یک بلوند سالم با درخشندگی طبیعی باقی می ماند. به طور خلاصه، این ماسک نه تنها از موهای شما مراقبت می کند، بلکه تنها در پنج دقیقه تمام درخشندگی آن را به آن باز می گرداند.

ویژگی ماسک مو بلوند ابسولو آلترا وایلت گری 200 میل کراستاس

بافت: کرم؛
مشکلات مو: ته رنگ زرد و نارنجی، موهای شکننده.
زمان استفاده: حمام یا دوش؛
سن: 16+;
نوع مو: موهای روشن، بلوند یا سفید شده؛
فواید اصلی: موها را عمیقا تغذیه می کند، ته رنگ های زرد و نارنجی را نرم می کند و فوراً خنثی می کند.

نحوه استفاده ماسک مو بلوند ابسولو آلترا وایلت گری 200 میل کراستاس

ماسک مو را روی موهای شسته شده و خشک شده با حوله بمالید. محصول را به رشته تقسیم کنید و همیشه فیبر مو را ماساژ دهید. در نهایت اجازه دهید پنج تا ده دقیقه بماند و با آب فراوان بشویید.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موضد زردی
نوع موموی دکلره شده
سایز200 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعکرم
حجم200 میل
ویژگی ها
  • موها را عمیقا تغذیه می کند
  • ته رنگ های زرد و نارنجی را نرم می کند و فوراً خنثی می کند.
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0