ماسک مو الکسیر 200 میل کراستاس

3474636614172

جدید

4,173,000 تومان

- +

 
توضیحات

 ماسک مو الکسیر 200 میل کراستاس Elixir Ultime Le Masque Shine Hair Mask 200ml

ماسک مو 200 میلی لیتری کراستاس الیکسیر اولتایم له ماسک یک ماسک زیبایی عالی برای انواع موها به خصوص ضخیم ترین آنهاست. این به این دلیل است که این ماسک دارای ترکیبی غنی با قابلیت نفوذ عمیق به متراکم ترین فیبر مو و انجام موثر اعمال آن است. علاوه بر این، با شستن مکرر یا حتی تهاجم عوامل خارجی طبیعی است که موهای ما کدر و دچار سوء تغذیه شوند. بنابراین، طیف کراستاز اکسیر Ultime دارای فناوری مناسبی برای تغییر اساسی و مجلل این ویژگی ها است. گفتنی است، این ماسک خاص موها را عمیقاً تغذیه می کند و آن ها را بازسازی و احیا می کند. در عین حال، موهای کدر تر، نرمی ابریشمی و نرمی باورنکردنی و همچنین درخشندگی رشته ای پیدا می کنند. در نهایت، موها به راحتی شانه می شوند زیرا گره های آن فوراً از بین می روند.

ترکیب این ماسک دارای ترکیبی منحصر به فرد و منحصر به فرد از چهار روغن گرانبها و مجلل است. به طور خاص، ما در مورد روغن کاملیا، ذرت، پراکاکسی و روغن آرگان صحبت می کنیم. همه آنها دارای یک اثر مغذی با قابلیت ترمیم و تقویت بیشتر فیبر مو هستند. این روغن ها به نوبه خود از موها محافظت می کنند و درعین حال درخشندگی بی نظیری به آن می بخشند. در مجموع، هر موی ضخیم‌تری که از تیرگی رنج می‌برد، در این ماسک مغذی متحد خود را در این مبارزه پیدا می‌کند.

ویژگی ماسک مو الکسیر 200 میل کراستاس

بافت: کرم؛
مشکلات مو: خشکی، تیرگی؛
زمان استفاده: هنگام حمام یا دوش گرفتن؛
سن: 16+;
نوع مو: همه انواع مو، به خصوص موهای ضخیم.
فواید اصلی: موها را کاملاً باز می کند، عمیقاً تغذیه می کند، فیبر مو را تقویت می کند، درخشندگی شدیدی به مو می دهد.

نحوه استفاده ماسک مو الکسیر 200 میل کراستاس

ماسک مو را روی موهای شسته شده و خشک شده با حوله بمالید. محصول را به رشته تقسیم کنید و همیشه فیبر مو را ماساژ دهید. در نهایت اجازه دهید پنج تا ده دقیقه بماند و با آب فراوان بشویید.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موتقویت کننده
نوع موانواع مو
سایز200 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعکرم
حجم200 میل
ویژگی ها
  • موها را کاملاً باز می کند
  •  عمیقاً تغذیه می کند
  • فیبر مو را تقویت می کند
  • درخشندگی شدیدی به مو می دهد.
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0