ماسک مو رزیستنس ریکانستراکشن 200 میل کراستاس

3474636397952

جدید

3,185,000 تومان

- +

 
توضیحات

ماسک مو رزیستنس ریکانستراکشن 200 میل کراستاس Resistance Reconstruction Masque Force Architecte Repair Mask for Damaged Hair

ماسک موی Kérastase Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200ml یک ماسک بازسازی کننده مناسب برای موهای ضخیم آسیب دیده، کدر و ضعیف شده است. به طور خاص، این مجموعه Kérastase Resistance Force Architecte برای موهای زبر، شکننده و با انتهای دوشاخه مناسب است. گفتنی است، این ماسک موها را عمیقاً ترمیم می کند و در عین حال به شدت آنها را تغذیه می کند. در عین حال، موها احیاتر، بسیار براق تر و بسیار نرم تر می شوند. بنابراین، شانه کردن موهای شما آسان تر می شود! علاوه بر این، فیبر مو به طور کامل بازسازی شده است زیرا این فرمول توانایی نفوذ به داخل آن را دارد. بنابراین، نه تنها موها به طور مشهودی مراقبت می شوند، بلکه در داخل نیز بسیار ترمیم می شوند. در نهایت، نوک های شکاف شده ناپدید می شوند و مو حرکت جذاب جدیدی پیدا می کند.

ترکیب این ماسک با غنی شدن با مجتمع Vita-Ciment® کامل می شود. این به نوبه خود دارای پروکراتین و سرامید در فرمولاسیون خود است. با شروع از اول، این پروتئین کاملاً عملکرد کراتین را تقلید می کند و مو و فیبر مو را از داخل بازسازی می کند. در نهایت، موها به وضوح کمتر آسیب دیده و فوق العاده سالم به نظر می رسند. پس از آن، سرامیدها با هدف تقویت مو و به هم پیوستن سلول های فیبر مو، سیمانی را تشکیل می دهند. در نهایت، این محصول همچنین دارای شیره رستاخیز است، گیاهی که به دلیل قدرت بازسازی خود شناخته شده است. بنابراین، تقویت زیادی برای ترمیم کل فیبر مو ایجاد می کند. در مجموع موهای آسیب دیده، شکننده و کدر به لطف این ماسک بازسازی فورا سالم تر و قوی تر می شوند.

ویژگی ماسک مو رزیستنس ریکانستراکشن 200 میل کراستاس

بافت: کرم؛
مشکلات مو: موهای شکننده، آسیب دیده و کدر.
زمان استفاده: هنگام حمام یا دوش گرفتن؛
سن: 16+;
نوع مو: همه انواع مو، به خصوص موهای ضخیم تر.
فواید اصلی: موها را عمیقا نرم می کند و در عین حال آنها را تغذیه می کند. داخل فیبر مو را ترمیم می کند و به آن نرمی و درخشندگی باورنکردنی می دهد. موها را تغذیه می کند و آن را کمتر خشک می کند.

نحوه استفاده ماسک مو رزیستنس ریکانستراکشن 200 میل کراستاس

ماسک مو را روی موهای شسته شده و خشک شده با حوله بمالید. محصول را به رشته تقسیم کنید و همیشه فیبر مو را ماساژ دهید. در نهایت اجازه دهید پنج تا ده دقیقه بماند و با آب فراوان بشویید.

 
جزئیات فنی
اثر بخشی موترمیم کننده
نوع مومو خشک
سایز200 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نوعکرم
حجم200 میل
ویژگی ها
  • موها را عمیقا نرم می کند و در عین حال آنها را تغذیه می کند.
  • داخل فیبر مو را ترمیم می کند و به آن نرمی و درخشندگی باورنکردنی می دهد.
  • موها را تغذیه می کند و آن را کمتر خشک می کند
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیکی  
کشور مبدا برندفرانسه
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0