ست سرم ویتامینه پیورست سولوشن

432403

جدید

3,775,000 تومان

- +

 
توضیحات

ست سرم ویتامینه پیورست سولوشن 

سرم رتینول جوان کننده Vita-A (1% رتینول + سرامید): سرم رتینول به محافظت و تجدید پوست در برابر علائم پیری کمک می کند. هدف آن این است که پوست شاداب تر، صاف تر و جوان تر به نظر برسد. استفاده از آن در مشکلات پوستی مانند بی نظمی رنگ، افزایش سن و کاهش خاصیت ارتجاعی توصیه می شود. به جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست و رفع چین و چروک های موجود کمک می کند. با ایفای نقش فعال در بازسازی پوست، در به دست آوردن ظاهری شاداب تر و سالم تر موثر است.

سرم ویتامین ب کمپلکس 10% نیاسینامید و سرم ویتامین ب کمپلکس: فرمولی ترکیب شده با نیاسینامید تقویت کننده سد (ویتامین b3)، اثر ترمیمی ویتامین های گروه ب (b1، b2، b5، b6، b7، b9، b12) و پوست -اثر تسکین دهنده آگاسکالم دارای اثر ضد حساسیت و قرمزی و اثر ترمیمی است. فرمول نوآورانه تعادل رطوبت پوست را با پانتنول، توکوفرول و اسید هیالورونیک 4 بعدی به طور همزمان فراهم می کند.

سرم روشن کننده و روشن کننده ویتامین C 10% اسید اسکوربیک و 0.5% اسید فرولیک: ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان های ضروری برای پوست است. این محصول با غنی سازی 10% اسید اسکوربیک، 0.5% اسید فرولیک و پری بیوتیک ها فرموله شده است. همچنین هدف آن تغذیه پوست در حین تجدید آن است. باعث احیا و روشن شدن پوست می شود و به کاهش چین و چروک های ریز کمک می کند.

مراقبت از چین و چروک و ضد پیری
پوست نیاز به تجدید و رطوبت دارد
پوست با پشتیبانی از سد پوستی
پوست با تن رنگ ناهموار و قرمزی

طریقه مصرف ست سرم ویتامینه پیورست سولوشن

سرم رتینول جوان کننده Vita-A (1% رتینول + سرامید): می توانید 1-2 قطره سرم رتینول جوان کننده را در برنامه های روزانه خود در شب بمالید. مراقب باشید در طول روز از پوست خود با ضد آفتاب محافظت کنید.

هشدارها: فقط برای استفاده خارجی. قبل از استفاده، محصول را به قسمت کوچکی از پوست خود بمالید تا از عوارض جانبی و سوزش احتمالی جلوگیری کنید، در صورت عدم ایجاد حساسیت به استفاده از آن ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت پس از مصرف، مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.

در دمای اتاق نگهداری شود. هنگام استفاده از این محصول از استفاده از ضد آفتاب خود غافل نشوید. از تماس با چشم. در صورت تماس با آب فراوان شستشو دهید. مصرف آن برای زنان باردار و کسانی که قصد بارداری دارند توصیه نمی شود.

سرم ویتامین ب کمپلکس 10% نیاسینامید و سرم ویتامین ب کمپلکس: مناسب برای استفاده روزمره. 1-2 قطره از محصول را در یک لایه نازک روی صورت خود بمالید. هنگامی که شکایات قرمزی و حساسیت شما افزایش می یابد، می توانید آن را در برنامه روزانه و شبانه خود استفاده کنید. هنگام استفاده از محصول از استفاده از ضد آفتاب غافل نشوید.

سرم روشن کننده و روشن کننده ویتامین C 10% اسید اسکوربیک و 0.5% اسید فرولیک: مناسب برای استفاده روزمره. 1-2 قطره از محصول را در یک لایه نازک روی صورت خود بمالید. توصیه می کنیم در برنامه روزانه خود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، جایی که از سرم ویتامین C استفاده می کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولسرم
اثر بخشیضد پیری
سایز30 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهترکیه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی

Repair And Regenerate Vitamin Care Set

مناسب برایانواع پوست
تاثیرات
مرطوب کننده
روشن کننده
ضد پیری
ضد چروک
موارد سازنده اصلیویتامین سی + نیاسیانامید + ویتامین بی کمپلکس + ویتامین  آ + رتینول
سایز30 میل + 30 میل + 30 میل
کشور سازندهترکیه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف

پس از پاکسازی پوست، چند قطره آن را روز و شب بمالید.

زمان ارسال8 الی 12 روز کاری
لوازم جانبی
منو
مقایسه 0