کرم دور چشم لیفت شنل

P3967091

جدید

10,265,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم دور چشم لیفت شنل - LE LIFT

شنل با کرم دور چشم LE LIFT بر هنر ترکیب طبیعی بودن و کارایی چیره شده است. فرمول آن، متشکل از مواد با منشاء طبیعی، خواص نرم کنندگی و سفت کنندگی کنسانتره گیاهی شبدر را تشدید می کند، یک ماده فعال طبیعی به اندازه رتینول (1) (مولکول مرجع در برابر پیری پوست). کمپلکس فیتو اکتیو این فرمول را غنی می کند تا دور چشم را بازسازی کند و تجدید کند. بافت ظریف و ذوب آن با پوششی نرم و راحت چشم را می پوشاند. فرمول آن به ناحیه ظریف اطراف چشم و پوست حساس احترام می گذارد.(1) مقایسه تحریک تمایز و تکثیر کراتینوسیت ها و همچنین سنتز کلاژن I - تست های آزمایشگاهی. مقایسه افزایش ضخامت اپیدرم - تست بر روی پوست بازسازی شده. مقایسه اثرات چروک و صاف کنندگی - اندازه گیری ابزاری در 21 زن پس از 1 ماه استفاده.

نحوه استفاده کرم ضد چروک رویتالیزینگ شنل


صبح و عصر، LE LIFT Crème Yeux را به آرامی با نوک انگشتان خود در اطراف ناحیه چشم از جمله پلک بمالید. تشریفات شخصی خود را با توجه به نیاز خود تعیین کنید و محصول را با تکنیک مناسب روی پوست خود بمالید:
1. روش کاربرد تسکین دهنده توصیه شده برای کاهش ظاهر چین و چروک (قبل از استفاده از محصول).
با کمک انگشت شست و سبابه، ناحیه چروک شده را از گوشه چشم تا دم به آرامی بچسبانید. سپس انگشت اشاره خود را روی ناحیه چروکیده قرار دهید و به آرامی به سمت بیرون حرکت دهید. این برنامه را 3 بار تکرار کنید.
2. تکنیک اعمالی که از سیاهی و پف دور چشم جلوگیری می کند، ظاهر خسته را کاهش می دهد و دور چشم را شل می کند (پس از استفاده از محصول)
انگشت اشاره خود را روی ناحیه قرار دهید و آن را به سمت دم، (1)، سپس به سمت وسط (2) و در نهایت به سمت چشمه چشم (3) حرکت دهید. این برنامه را 3 بار تکرار کنید.
3. تکنیک اعمالی که چشم ها را بزرگ و بلند می کند (پس از استفاده از محصول).
انگشت اشاره خود را روی پلک خود قرار دهید و آن را از گوشه چشم به سمت دم حرکت دهید. این برنامه را 3 بار تکرار کنید.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد چروک
سایز15 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0