برند ها

130 برند وجود دارد

نمایش 61 - 120 از 130 آیتم
  • شنل - Chanel

    برند شنل

    شنل یا شانل یک خانه مد لوکس فرانسوی است که در سال 1910 توسط کوکو شانل در پاریس تاسیس شد. Chanel در پوشاک آماده زنانه، کالاهای لوکس و لوازم جانبی تخصص دارد .شنل معروفیت به دلیل عطر  "Chanel Suit" به خوبی شناخته شده است.[شنل به دلیل ایجاد انقلابی در مد لباس و لباس‌های آماده با جایگزینی سیلوئت‌های ساختارمند و کرست با لباس‌های کاربردی‌تر که زنان هنوز هم آن را جذاب می‌دانستند، اعتبار دارد.

  • شیسیدو - SHISEIDO

    برند شیسیدو

    شیسیدو به عنوان اولین داروخانه به سبک غربی ژاپن در منطقه گینزا توکیو در سال 1872 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. نام شیسیدو از یک عبارت چینی به معنای ستایش فضایل زمین بزرگ، که زندگی جدبد را پرورش می دهد و ارزش های جدید را به ارمغان می آورد، گرفته شده است. مطابق با این عبارت، روحیه بنیان گذار ما، خدمت به مشتریان و کمک به جامعه از طریق ادغام همه چیز روی زمین برای ایجاد ارزش جدید، در ماموریت شرکتی ما یعنی شناسایی منابع جدید و غنی تر ارزشی برای ایجاد زیبایی روزانه ادامه می یابد. کمپانی شیسیدو پیشروترین شرکت لوازم آرایشی در ژاپن و چهارمین شرکت بزرگ در جهان است. در بیش از 60 کشور، انواع محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو، مراقبت از بدن و عطر را ارائه می دهد. در ژاپن و کشورهای منتخب خارجی، این شرکت محصولات دیگری از جمله لوازم آرایش، محصولات بهداشتی و زیبایی، داروها و مواد شیمیایی خوب را به بازار عرضه می کند. علاوه بر برند پرچمدار شیسیدو، این شرکن محصولاتی را تحت تعدادی برند دیگر نیز به بازار عرضه می کند. در دهه 1880 شیسیدو شروع به تولبد دارو کرد و در سال 1897 میلادی شروع به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی کرد که طبق استانداردهای مورد استفاده برای داروها پردازش می شدند. اولین محصول تولید شده لوسیون پوست دست می باشد. در اواخر قرن 19، ژاپن با تغییراتی که پس از کاهش موانع تجارت بین المللی دو قرنی در اواسط دهه 1850، کشور را فرا گرفته بود متحول شد. این برند از اولین تولید کننده های لوسیون بدن به صورت مایع می باشد که امروزه این نوع محصول را در برندهای متعددی می توان یافت. این برند محبوب با تولید اولین محصولاتش در زمینه عطر، آرایش صورت و سایر تولیدات همواره به دلیل نوآوری در طراحی و تولید مورد توجه در ژاپن و دیگر کشورها بوده است. گسترش این برند از سال 1957 از آسیا شروع شد و تا سال 1971تا آمریکا و اروپا نیز ادامه پیدا کرد. شما می توانید محصولات مراقبت از پوست شیسیدو را داخل سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن فرمایید و از طریق آنلاین خرید خود را انجام دهید.

  • شین - Shein

    برند شین

    یک خرده‌فروش آنلاین چینی مد سریع است. شین با نام اصلی ZZKKO در سال 2008 توسط کریس زو در نانجینگ چین تاسیس شد. این شرکت به دلیل پوشاک با قیمت مقرون به صرفه شناخته شده است. در مراحل اولیه، شین بیشتر به عنوان یک تجارت حمل و نقل قطره ای در نظر گرفته می شد تا یک خرده فروش. این شرکت در روزهای اولیه فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید لباس فعالیتی نداشت و در عوض محصولات خود را از بازار عمده فروشی پوشاک در گوانگژو تهیه می کرد.

  • شیگلم - SheGlam

    برند شیگلم

    یکی از برند هایی تو حوزه لوازم آرایشی که به تازگی بسیار ترند شده برند شیگلم می باشد. این برند محصولات جذابی مانند رژگونه شیگلم ، کرم پودر شیگلم ، رژلب شیگلم و خط چشم شیگلم و بسیاری محصول دیگر تولید می کند.

  • فلورمار - Flormar

    برند فلورمار

    49 سال پیش فلورمار که در میلانو ایتالیا، پایتخت صنعت مد تأسیس شد، در سال 1970 توسط خانواده شنبای خریداری شد و تولید آن در ترکیه آغاز شد. فلورمار با تولید سالانه 120 میلیون کالا و همچنین طیف گسترده ای از محصولات خود یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات زیبایی می باشد. فلورمار به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه لوازم آرایشی، ۲۱ درصد در بازار لوازم آرایشی ترکیه را در دست دارد. فلورمار با تمرکز بر فعالیت های خارجی از سال 2008، مسافت زیادی را طی کرد تا با 650 فروشگاه خود در 250 شهر در 104 کشور جهان، به یک برند جهانی تبدیل شود.

  • فنتی بیوتی - Fenty beauty

    برند فنتی بیوتی

    برند فنتی بیوتی یک برند لوازم آرایشی توسط ریحانا است که در 8 سپتامبر 2017 راه اندازی شد. 

  • فیلیپس - Philips

    برند فیلیپس

    شرکت فیلیپس در سال 1891 توسط کارآفرین هلندی-یهودی جرارد فیلیپس و پدرش فردریک فیلیپس تأسیس شد. اولین محصولات آنها لامپ است. در حال حاضر حدود 80000 نفر در 100 کشور در آن مشغول به کار هستند. این شرکت عنوان افتخاری سلطنتی خود (از این رو Koninklijke) را در سال 1998 به دست آورد و در سال 2013 «Electronics» را از نام خود به دلیل تمرکز مجدد آن از لوازم الکترونیکی مصرفی به فناوری مراقبت های بهداشتی حذف کرد.

  • لاروش پوزای - La Roche Posay

    برند لاروش پوزای

    برند مراقبتی لاروش پوزای La Roche- Posay محصول کشور فرانسه در سال 1975 تاسیس شد. نام محصولات لاروش پوزای برگرفته از چشمه آب گرم به همین نام می باشد که برای اولین بار در قرن 17 میلادی توسط دکتر پیر میلون، پزشک دربار پادشاهی فرانسه، مورد تجزیه و بررسی قرار گرفت. او که تحت تاثیر افسانه ها درباره قدرت درمانی این چشمه آب گرم قرار گرفته بود، ثابت کرد که این آب به صورت طبیعی سرشار از سلنیوم است. این ماده که یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می آید خاصیت درمانی و ترمیم کنندگی منحصر بفردی دارد. قدرت تسکین دهنده بودن آن نیز پوست را در برابر رادیکال های آزاد و عوارض استرس مقاوم می کند.ترکیبات محصولات لاروش پوزای در راستای درمان و اثربخشی بیماری های پوستی حاوی مواد تشکیل دهنده همان چشمه افسانه ای است. به طوریکه فرمولاسیون این محصولات فاقد الکل، پارابن، لانونین، عطر، کلرانت و مواد نگه دارنده می باشند و به عنوان التیام بخش و جوانساز سلول های بدن طراحی شده است.

    این برند فرانسوی به صورت تخصصی به تولید محصولات در همه زمینه های بهداشتی پوست و مو پرداخته است. تامین نیاز مشتریان و کمک به متخصصان در راه درمان بیماری های پوستی از اهداف ویژه این برند محسوب می شود. محصولات لاروش پوزای بر اساس انواع پوست، بخصوص برای پوست های حساس طبقه بندی شده است. پوست حساس به دلیل آلرژی زا بودن نسبت به بسیاری از عوامل خارجی نیاز به محصول بررسی شده در این زمینه می باشد، که این برند با تحقیقات گسترده نیاز این دسته از انواع پوست را بر طرف کرده است.

  • لانکوم - lancome

    برند لانکوم

    لانکوم که در اصل خانه عطر بود، توسط یک کارشناس فرانسوی به نام آرماند پتیژان در سال 1935 تاسیس شد. پنج عطر او بلافاصله به موفقیت رسیدند و او به زودی به سمت مراقبت از پوست رفت. در سال 1978 کارول آلت در سن 18 سالگی جوانترین مدل چهره لانکوم شد. یکی از طولانی ترین همکاری های لانکوم با ایزابلا روسلینی بازیگر بود. روسلینی که در سال 1982 قرارداد خود را با لانکوم امضا کرد، به مدت 14 سال چهره بین المللی لانکوم بود.

  • لوئیس بین - Luis Bien

    برند لوئیس بین 

    لوییس بین به عنوان یک شرکت تولید کننده متعهد به ارائه محصولات طبیعی، سالم، پایدار و با بهترین کیفیت برای برآوردن نیازهای زیبایی و مراقبت شخصی است. برای سال ها، ما بی وقفه محصولات مراقبت شخصی را مطالعه و بررسی می کنیم تا محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از بدن، مراقبت از دندان را فرموله کنیم. با فرمولاسیون بسیار خاص و مواد اصلی خود، ما به سرعت به یکی از معتبرترین برندها تبدیل می شویم و مفتخریم که در لیست های پرفروش در سراسر جهان قرار داریم. ما همچنان با 100% مشتری مداری و جوایز معتبرترین پلتفرم ها، دستاوردهای خود را تاج گذاری می کنیم.

  • لورا مرسیر - laura mercier

    برند لورا مرسیر

    مرسیه در سال 1996 با جانت گورویچ همکاری کرد تا خط تولید لوازم آرایشی را راه اندازی کند.

  • مکسی - maxi

    برند مکسی کراتین

    درمان صاف کردن مو با کراتینه برزیلی در کشور آمریکای جنوبی برزیل آغاز شد. متصدی یک تشییع جنازه متوجه شد که یک ماده شیمیایی برای مومیایی کردن اجساد باعث صاف شدن موهای آنها شده است! این ماده شیمیایی، فرمالدئید، سپس به عنوان یک درمان مو برای صاف کردن موهای افراد زنده به طور ایمن و موثر ساخته شد. درمان‌های صاف کردن موی کراتینه برزیلی Maxi راه خود را برای ارائه موهای بلند، صاف، غنی، ضخیم و پر به خانم‌ها ایجاد کرده است که همیشه می‌خواستند! ما در Maxi Brazilian Keratin، به جای تمرکز بر "فرمالدئید"، جدیدترین - و بهترین - نوآوری ها را در مراقبت از مو، حالت دادن به مو و رنگ مو توسعه داده ایم! آنچه با کراتین برزیلی Maxi متفاوت است این است که عناصر ساختاری و مغذی نه تنها در درمان های صاف کننده، بلکه در تمام محصولات مراقبت از مو مانند شامپو، نرم کننده، سرم، آمپول و ماسک وجود دارد.

  • میبلین - Maybelline

    برند میبلین 

    میبلین MAYBELLINE یک شرکت چند ملیتی لوازم آرایشی مراقبت از پوست، عطر و مراقبت شخصی است که در شهر نیویورک مستقر است. این شرکت در سال 1914 در شیکاگو تأسیس شد، [1] و از سال 1996 زیرمجموعه شرکت لوازم آرایشی فرانسوی لورال بوده است.

    شرکت Maybelline در شیکاگو توسط داروساز توماس لیل ویلیامز در سال 1915 تاسیس شد. ویلیامز متوجه شد خواهر بزرگترش میبل که مخلوطی از وازلین و غبار زغال سنگ را به مژه هایش می زند تا ظاهری تیره تر و پرتر به آنها بدهد. او آن را با یک مجموعه شیمی تطبیق داد و محصولی به نام Lash-Brow-Ine تولید کرد.

  • نارس - Nars

    محصولات برند نارس

    نارس NARS یک شرکت فرانسوی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است که توسط میکاپ هنرمند و عکاس فرانسوا نارس در سال 1994 تأسیس شد. خط تولید لوازم آرایشی با دوازده رژ لب فروخته شده در بارنیز نیویورک آغاز شد. از آن زمان، NARS محصولات زیبایی چند منظوره مختلف ایجاد کرده است و اکنون یکی از زیرمجموعه های شیسیدو است. به طور عمده در فروشگاه های بزرگ در حدود 30 کشور از جمله آمریکا، اروپا، ژاپن و آسیای جنوب شرقی به فروش می رسد.

  • نوت - Note

    برند نوت

    برند لوازم آرایشی نوت که در سال 2014 توسط یک تیم اروپایی پرشور زیبایی راه اندازی شد، یک برند زیبایی است که همه ما را تشویق می کند که زیبایی را متوقف کنیم و متوجه زیبایی شویم. ما زیبایی های روزمره را تشخیص می دهیم و از جامعه خود در سراسر جهان نیز دعوت می کنیم که به آن توجه کنند.

  • نیو ول - New Well

    برند نیو ول

    برند نیوول یک برند آرایشی است که قدمتی بیش از 35  سال دارد . این برند ساخت کشور ترکیه است و با شروع پر قدرت خود توانسته است با بسیاری از برند های برتر آرایشی دنیا رقابت کند. هم چنین این برند توانسه است سهمی در بازار جهانی برای خود داشته باشد. محصولات این برند با جدید ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود و توانسته است رضایت مصرف کنندگان را داشته باشد.

  • نیکس - NYX

    برند نیکس 

    نیکس یک شرکت لوازم آرایشی آمریکایی است که زیرمجموعه L'Oréal است. این شرکت در سال 1999 توسط تونی کو در لس آنجلس تأسیس شد. نام آن به نام Nyx، الهه یونانی شب، گرفته شد.  NYX دارای گواهی وگان است که توسط PETA به عنوان یک نام تجاری بدون ظلم  به حیوانات تایید شده است، نیکس طیف گسترده ای از محصولات دوستدار گیاهخواری را ارائه می دهند.محصولات NYX  در بیش از 70 کشور در هزاران خرده فروش، از فروشگاه های تخصصی زیبایی و مد گرفته تا فروشگاه های مستقل و وب سایت شرکتی برند فروخته می شوند.

  • هاسک - Hask

    برند هاسک

    هاسک HASK یک برند مراقبت از مو بر پایه گیاه شناسی است که شروع کار آن ایالات متحده است و به نام "برند مراقبت از مو شماره 1 هالیوود" شناخته می شود. محبوب ستاره ها و استایلیست های هالیوود، این راز برنده بسیاری از استایلیست های هالیوود است که برای افراد مشهور مدل موی فتوژنیک ایجاد کنند. هاسک به عنوان یک برند مراقبت شخصی که از زیبایی پاک حمایت می کند، همیشه استانداردهای انتخاب دقیق مواد را رعایت می کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد از شامپوی با کیفیت و تجربه مراقبت از مو لذت ببرند.

  • هدی بیوتی - Huda Beauty

    برند هدی بیوتی 

    هدی بیوتی یک خط لوازم آرایشی است که در سال 2013 توسط Huda Kattan راه اندازی شد. خواهر بزرگترش، آلیا کاتان، در ابتدا با کمک مالی به راه اندازی کسب و کار به او کمک کرد. هدی کتان در سال 2017 توسط تایم به عنوان یکی از 25 فرد تأثیرگذار در اینترنت انتخاب شد، [ و او به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته و یکی از سه تأثیرگذار برتر زیبایی توسط فوربس قرار گرفت.

  • هرنس - Hairens

    برند هرنس

    برند هرنس یک تولید کننده محصولات برقی و مراقبت از مو می باشد که زیر نام شرکت فورب در حال تولید این محصولات می باشد.

  • هونما - honma

    برند هونما 

    Honma Tokyo یک برند برزیلی که توسط بنیانگذار آن خورخه هیدکی هونما ایجاد شده است، در توسعه و تجاری سازی محصولات حرفه ای برای تغییر شکل مو، درمان و نگهداری مو تخصص دارد. در نتیجه ترکیبی عالی از فناوری پیشرفته و کیفیت به ارث رسیده از ژاپن، و همچنین تمام دانش به دست آمده از قومیت های مختلف در برزیل، Honma Tokyo یک شرکت نوآور است که همیشه به دنبال ارتقای زیبایی و رفاه مردم، رضایت است. در هر نقطه از جهان، با به رسمیت شناختن بین المللی استانداردهای کیفیت. محصولات آن به آرایشگران حرفه ای کمک می کند تا کارهای خود را با دقت و کمال انجام دهند و برای زیبایی واقعی زنان ارزش قائل شوند. در کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی، آفریقا و خاورمیانه حضور دارد و هر روز به دنبال کسب فضای بیشتر و جلب اعتماد مصرف کنندگان خود است.

  • وت اند ویلد - Wet n Wild

    برند وت اند ویلد

    برند وت اند ویلد یک نام تجاری است که از نام ساحل طلایی در استرالیا سرچشمه می گیرد. 

  • ورساچه - Versace

    برند ورساچه

    در سال 1972، جیانی ورساچه اولین مجموعه های خود را برای کالاگان جنی طراحی کرد. در سال 1978، این شرکت با نام "جیانی ورساچه دونا" راه اندازی شد و اولین بوتیک خود را در Via della Spiga در میلان افتتاح کرد. در سال 1982، شرکت محصولات خود را گسترش داده و اکسسوری، جواهرات، اثاثیه منزل را به برند خود  اضافه نمود.[در سال 1993، Donatella Versace خطوط Young Versace و Versus را اضافه کرد. 

  • ولدا - Weleda

    برند ولدا

    ولدا یک شرکت چند ملیتی است که هم محصولات زیبایی و هم داروهای طبیعی تولید می کند. هر دو شاخه محصولات خود را بر اساس اصول انسان‌شناسی، یک طب جایگزین، طراحی می‌کنند. این شرکت نام خود را از شکل آلمانی نام Bructeri völva Veleda در قرن اول گرفته است. برند ولدا علاوه بر اینکه از انرژی سبز استفاده می کند، از مواد طبیعی استفاده می کند که با استفاده از روش های بیودینامیک رشد می کنند و هیچ یک از مواد یا محصولات آنها بر روی حیوانات آزمایش نمی شود.

  • ویکتوریا سکرت - Victoria's Secret

    برند ویکتوریا سکرت

    ویکتوریا سیکرت یک برند لباس زیر زنانه و مجصولات زیبایی آمریکایی است که به دلیل بازاریابی و برندسازی با دید بالا شناخته می‌شود، که با یک کاتالوگ محبوب شروع می‌شود و پس از آن یک نمایشگاه مد سالانه با سوپرمدل‌ها به نام فرشتگان برگزار می‌کند. این برند به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش لباس زیر در ایالات متحده می باشد، . در سال 1977 توسط روی و گی ریموند تأسیس شد، پنج فروشگاه لباس زیر زنانه این شرکت در سال 1982 به لسلی وکسنر فروخته شد. وکسنر به سرعت در مراکز خرید آمریکا گسترش یافت و شرکت را به 350 فروشگاه در سطح ملی با فروش 1 میلیارد دلاری در اوایل دهه 1990 تبدیل کرد، زمانی که ویکتوریا سیکرت به بزرگترین خرده فروش لباس زیر در ایالات متحده تبدیل شد.

  • پاناسونیک - Panasonic

    برند پاناسونیک

    شرکت هلدینگ پاناسونیک که قبلاً شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک، با مسئولیت محدود که از سال 1935 شروع به کار کرد می شناسیم. پاناسونیک یک شرکت بزرگ چندملیتی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در همین کشور قرار دارد. در کادوما، اوزاکا این شرکت توسط Kōnosuke Matsushita در سال 1918 به عنوان تولید کننده سوکت لامپ تاسیس شد. پاناسونیک علاوه بر لوازم الکترونیکی مصرفی، که در اواخر قرن بیستم بزرگترین سازنده آن در جهان بود، طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از جمله باتری های قابل شارژ، سیستم های خودرو و اویونیک، سیستم های صنعتی و همچنین بازسازی و ساخت خانه را ارائه می دهد.

  • پلار - Polaar

    برند پلار 

    پلار Polaar یک برند فرانسوی مراقبت از پوست لوکس مزایای دوستدار پوست توت های قطب شمال، زیتون سیبری، جینسنگ سیبری و گلسنگ تندرا را ارائه می دهد و همچنین فرصتی برای حفظ اکوسیستم شکننده در هر دو انتهای این سیاره دارد. Polaar عمداً با دو a املا می شود زیرا از فلور از هر دو قطب استفاده می کند.

  • پیکسی - PIXI

    برند پیکسی

    خالق پترا استرند بیش از 20 سال تجربه به عنوان هنرمند آرایش و توسعه محصول دارد. Pixi که بیش از 20 سال پیش ایجاد شد و در بوتیک پرچمدار ما در سوهو، لندن راه اندازی شد، به لطف محصولات خالص، بیدارکننده و دوستدار پوست خود که ظاهری طبیعی درخشان ایجاد می کند، طرفداران وفاداری در سراسر جهان دارد. پترا که علاقه زیادی به مراقبت از پوست دارد، فرمولاسیون های خلاقانه ای را ایجاد می کند که حاوی مواد گیاهی و مواد مفید است. پترا به‌عنوان یک مادر شاغل چهار فرزند در دنیای واقعی تجربه دارد، بنابراین Pixi واقعاً در مورد محصولات چندوظیفه‌ای، رفع عیوب و جوان‌تر برای زنانی است که در حال حرکت هستند، بدون اینکه وقت بگذارند. ماموریت Pixi در حال حاضر همان است که در روز اول افتتاح فروشگاه Pixi انجام شد: صرفاً نشان دادن زیبایی طبیعی در همه زنان - برای اینکه زنان مانند خودشان، فقط بهتر به نظر برسند.

  • ژان پل گوتیه - Jean Paul Gaultier

    برند ژان پل گوتیه

    ژان پل گوتیه یک طراح مد و مد فرانسوی است. او به عنوان یک کودک وحشتناک در صنعت مد توصیف می شود و به دلیل طراحی های غیر متعارف خود با نقوشی از جمله کرست، مارینیر و قوطی حلبی شناخته شده است. گوتیه برند مد خود را در سال 1982 تأسیس کرد و در سال 1993 با یک سری عطرها گسترش یافت. او از سال 2003 تا 2010 مدیر خلاق خانه لوکس فرانسوی هرمس بود و در ژانویه 2020 پس از نمایش مد لباس در 50 سالگی خود در هفته مد پاریس بازنشسته شد. جدا از کارش در صنعت مد، گوتیه هفت سری اول مجموعه تلویزیونی Eurotrash را با آنتوان دو کونز از سال 1993 تا 1997 ارائه کرد.

  • ژاک آندرل پاریس - jacques-andhrel

    برند ژاک آندرل

    نام ژاک آندرل برای اولین بار در دهه 1960 در Chateauroux در مناطق مرکزی فرانسه مورد توجه عموم قرار گرفت، زمانی که بنیانگذار آن شروع به تولید مواد بهداشتی در فامیلی فارمسی با استفاده از گیاه پزشکی سنتی کرد. امروزه آزمایشگاه ژاک آندرل به عنوان یکی از مراکز مهم نوآوری، فرمولاسیون، ساخت محصولات در حوزه بهداشتی و با ارائه محصولات، دانش فنی، فرمولاسیون های مدرن، آموزش و تربیت کادر فنی، راه اندازی تولیدات مدرن، در چندین کشور حضور دارد. راهبردها، راه اندازی کنفرانس های علمی و پژوهشی است و فعالانه به حضور و روند دیدنی خود در صحنه ادامه می دهد.

  • ژیلت - Gillette

    برند ژیلت

    ژیلت یک برند آمریکایی از ریش تراش های مردانه و سایر محصولات مراقبت شخصی از جمله لوازم اصلاح است که متعلق به شرکت چند ملیتی Procter & Gamble (P&G) است. این شرکت که در بوستون، ماساچوست، ایالات متحده مستقر است، متعلق به شرکت ژیلت، تامین کننده محصولات تحت برندهای مختلف بود تا اینکه این شرکت در سال 2005 در P&G ادغام شد. شرکت و نام تجاری ژیلت از اواخر قرن نوزدهم سرچشمه گرفت، زمانی که فروشنده و مخترع کینگ کمپ ژیلت ایده یک تیغ ایمنی را که از تیغه های یکبار مصرف استفاده می کرد، مطرح کرد. تیغ های ایمنی در آن زمان اساساً قطعات کوتاهی از یک تیغ مستقیم بودند که به یک نگهدارنده چسبیده بودند.

  • ژیوانشی - Givenchy

    برند ژیوانشی

    یک خانه مد و عطر لوکس فرانسوی است. این برند میزبان برندهای پوشاک، لوازم جانبی، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر ژیوانشی است. خانه مد ژیوانشی Givenchy در سال 1952 توسط طراح هربرت ژیوانشی تأسیس شد و یکی از اعضای رسمی کانون طراحان مد فرانسه می باشد. در حال حاضر متعلق به شرکت لوکس LVMH است. از 2 مه 2017 تا 10 آوریل 2020، مدیر هنری آن کلر ویت کلر، اولین زنی بود که این سمت را به دست آورد.

  • کارولینا هررا - CAROLINA HERRERA

    برند کارولینا هررا

    کارولینا هررا در سال 1981 با تشویق ویراستار افسانه‌ای ووگ، دیانا وریلند، برند همنام خود را تأسیس کرد. اولین مجموعه او از لباس های آماده زنانه، که در کلوپ متروپولیتن نیویورک به نمایش درآمد، تحسین مشتاقانه ای را برانگیخت: به سرعت مورد استقبال خرده فروشان لوکس و مطبوعات مد قرار گرفت. با هر فصل جدید، خانه هررا ثابت می کند که ظرافت بی دردسر همراه با ظرافت مدرن همیشه مرتبط است.

  • کدلی-Caudalie

    کدلی

    کدلی یک شرکت فرانسوی مراقبت از پوست است که در وینوتراپی تخصص دارد. این شرکت به دلیل محصولات مراقبت از پوست خود که از عصاره های انگور استفاده می کند، شناخته شده است و از آن زمان به دلیل اسپاهای وینوتراپی خود شناخته شده است.

  • کراپلکس - keraplex

    برند کراپلکس

    شرکت آرایشی و بهداشتی گوانگدونگ Xingmeng در سال 2016 در شهر گوانگژو تاسیس شد. Guangdong Xingmeng Cosmetics Co., Ltd. یک تولید حرفه ای از شرکت های محصولات مراقبت از مو با تیم فنی صنعت آرایشی است. گوانگدونگ Xingmeng یک شرکت محصول گرا است که تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و فروش را ادغام می کند. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات، مجموعه کاملی از سیستم تست را ایجاد کرده ایم. کل فرآیند تولید مطابق با استانداردهای کیفیت و ایمنی GMP است. تمام محصولات از اتوماسیون، تجهیزات با تکنولوژی بالا ساخته شده اند. بر اساس استقلال، شرکت آشکارا و سازمانی تحقیق و توسعه سیستم فن آوری هسته ای.

  • کلارنس - CLARINS

    برند کلارنس

    ماساژوری به نام ژاک کورتین در سال 1954 میلادی شرکت کلارنس که یک برند فرانسوی لوکس مراقبت از پوست بود را راه اندازی کرد. هدف این برند فرانسوی محصومراقبت از پوست خوشحال کردن زنان بود. کورتین روغن های درمانی خود را که ادعا می کرد پوست را سفت می کند، ساخت و آن ها را از سالن خود در پاریس فروخت. او نام کلارینس را از شخصیتی که در یک تولید مدرسه ای بازی می کرد، گرفت و آن را به عنوان یک طلسم خوش شانسی دید. در واقع، به نظر می رسد که او آنقدر این نام را دوست داشت که در سال 1978 میلادی آن را در نام خود گنجاند و به ژاک کورتین کلارنس تبدیل شد. در سال 1980 میلادی کلارنس پرفروش ترین برند مراقبت از پوست لوکس در فرانسه بود. در سال 1981 میلادی به ایالات متحده گسترش یافت. تا سال 1990 میلادی این برند پرفروش ترین برند در اروپا بود. و امروزه در 150 کشور در سراسر جهان توزیع می شود. کورتین کلارنس در سال 2007 میلادی در گذشت، اما پسران او، کریستین و اولیویه، اکنون این شرکت خانوادگی را اداره می کنند. کورتین کلارنس در هنگام ایجاد خط تولید محصولات خود، خانم ها را در ذهن داشت. او معتقد بود که برای زنان، شادی به طور جدایی ناپذیری با زیبایی پیوند خورده است. او در سال 1996 میلادی در مصاحبه ای گفت: زیبایی به یک عنصر مهم در آرایش روانی یک زن تبدیل شده است. کلارنس در سال 1987 میلادی آزمایش بر روی حیوانات را رها کرد و اولین شرکت فرانسوی بود که این کار را انجام داد. آن ها همچنین سابقه مناسبی در زمینه تجارت منصفانه و آگاهی از محیط زیست دارند. یکی از پرفروش ترین محصولات این برند کرم های درمانی دست و ناخن آن می باشند که در هوای سرد برای پیشگیری از ترک خوردن و تحریک و خشک شدن پوست کمک می کنند. از دیگر محصولات محبوب این برند لوسیون بدن غنی از رطوبت آن می باشد که یک کرم غلیظ و فوق العاده مرطوب بوده که برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب می باشند. هم چنین این برند در زمینه  رماتیسم های التهابی مزمن تحقیقاتی را انجام داد. کلارنس اولین مجموعه آرایشی و محصولات پاک کننده خود را در سال 1991 میلادی ارائه کرد. شما می توانید انواع محصولات ارجینال و اصل کلارنس را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن کرده و از طریق آنلاین خریداری کنید.

  • کلوین کلاین - Calvin Klein

    برند کلوین کلاین

    یک خانه مد آمریکایی در سطح بین‌المللی است. این شرکت که در دهه 1980 به دلیل لباس‌های زیر و لباس‌های جین طراحان مشهور شد، در تولید لباس‌های آماده به بازار انبوه برای همه جنسیت‌ها و گروه‌های سنی و همچنین محصولات چرمی، لوازم جانبی سبک زندگی و کفش، اثاثیه منزل، عطر و ... تخصص دارد. لوازم آرایشی، عینک، جواهرات و ساعت در بخش قیمت متوسط. بخش مد باند رده بالای آن، که نمایانگر سطح بالای زیرمجموعه های مختلف Calvin Klein بود.

نمایش 61 - 120 از 130 آیتم
محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
اعمال فیلتر
بالا
سبد خرید 0
مقایسه 0
مشاهده شده 0