برند ها

130 برند وجود دارد

نمایش 121 - 130 از 130 آیتم
  • کنزو - Kenzo

    برند کنزو

    کنزو تاکادا در ژاپن متولد شد و در سال 1964 به پاریس نقل مکان کرد تا حرفه مد خود را شروع کند.[3] او سپس به دلیل استفاده از سبک تحت تأثیر آسیایی و ژاپنی با ساخت مد اروپایی شناخته شد. او با یک بوتیک "Jungle Jap" واقع در Galerie Vivienne شروع کرد و در فضای داخلی الهام گرفته از جنگل تزئین شده بود. او با لباس های دست ساز زنانه شروع کرد. بنا بر گزارش ها، او اولین مجموعه خود را با پارچه هایی به ارزش 200 دلار که در یک خانه تخفیفی بزرگ در مونمارتر خریده بود، ساخت.[4] این برند پس از یک نمایش مد در نیویورک در سال 1976 به کنزو تبدیل شد، زیرا بازار آمریکا "Jungle Jap" را بسیار تحقیر آمیز می دانست.

  • کیکو - Kiko Milano

    کیکو

    کیکو میلانو در سال 1997 تاسیس شد.این یک برند لوازم آرایشی حرفه ای ایتالیایی است که دارای طیف وسیعی از آرایش های پیشرفته، آرایش صورت و بدن است. کیکیو با تولید محصولات ایمن و موثر با بالاترین کیفیت، برای برآوردن نیازهای زیبایی زنان در هر سنی می باشد.

  • گابرینی - Gabrini

    برند گابرینی

    گابرینی در سال 1994 به عنوان یک برند ترکیه ای پا به دنیای لوازم آرایشی گذاشته است. در این مسیر که با برند GABRINI ادامه می یابد، با حجم تولید 100 میلیون قطعه به برندی اجتناب ناپذیر زنان تبدیل شده است. طیف گسترده ای از محصولات از رژگونه گرفته تا کرم پودر، ماسک، رژ لب، عطر تا محصولات مراقبتی در این برند یافت می شود.

  • گارنیر - Garnier

    گارنیر

    گارنیر با دفتر مرکزی خود در کشور فرانسه، یک برند فرانسوی مراقبت از مو، مراقبت از پوست و لوازم آرایشی را ایجاد کرده است که شرکت مادر آن لورآل است. شرکت گارنیر در سال 1904 شروع به کار کرد و در طول دهه 1970 توسط شرکت فرانسوی لورآل خریداری شد. محصولات گارنیر در چندین کشور در سراسر جهان موجود است و به طور خاص برای سازگاری با انواع پوست ساخته شده است. گارنیر در جهت ایجاد خط جدیدی از لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک قدم برداشته است.

  • گتسبی - Gatsby

    برند گتسبی

    برندگتسبی در سال 1978 شروع به کار کرده است ، GATSBY همیشه جذابیت های مد روز را مطابق با زمان ارائه کرده است. این برند لوازم آرایشی مردانه به دلیل کیفیت قابل اعتمادش که ریشه در دهه‌ها تحقیق کلی در مورد آرایش مردان دارد، بسیار شناخته شده و قابل اعتماد است. نام تجاری گتسبی عمدتاً در ژاپن و آسیا پشتیبانی می شود

  • گلدن رز - Golden Rose

    برند گلدن رز

    برند گلدن رز بیش از 20 سال است که نماینده یک شرکت ترکیه ای به نام ارکول کوزمتیک در روسیه است.

نمایش 121 - 130 از 130 آیتم
محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
اعمال فیلتر
بالا
سبد خرید 0
مقایسه 0
مشاهده شده 0