کرم روز ضد پیری شیسیدو

جدید

17,750,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات

کرم روز ضد پیری شیسیدو   SHISEIDO Vital Perfection Refreshing And Firming Anti-Aging Day Cream

این محصول بافت پوست را احیا می کند. پوست را سفت و صاف می کند. به پوست طراوت و شادابی می بخشد. تسکین دهنده می باشد. چین و چروک و لکه های تیره پوستی را کاهش می دهد. پوست را مرطوب، سفت، انعطاف پذیر و درخشان می کند. حاوی SPF 30 می باشد که از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش در طول روز محافظت می کند. این کرم ضد پیری می باشد. پوست را صاف و درخشان می کند. از پوست در برابر آلودگی محیطی محافظت می کند. هر روز صبح به عنوان آخرین مرحله مراقبت از پوست می توانید مقدار کمی از محصول را استفاده کنید. کرم را به پنج قیمت مساوی تقسیم کرده و به طور یکنواخت روی پوست خود پخش کنید. این محصول را می توان برای روتین کامل مراقب از پوست از آن استفاده کرد. بعد از پاکسازی پوست و استفاده از سرم می توان از این محصول استفاده کرد. این محصول ضد پیری می باشد. برای انواع پوست مناسب می باشد و از نظر پوستی تست شده می باشد. این محصول سفت کننده پوست می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد پیری
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیSHISEIDO Vital Perfection Refreshing And Firming Anti-Aging Day Cream
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

مرطوب کننده

صاف کننده

آبرسانی عمیق

شاداب کننده

کاهش دهنده چین و چروک و لکه های تیره پوستی

حاوی SPF 30 

ضد چروک

تست شده از نظر پوستی

موارد سازنده اصلی
سایز میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU), BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, DIMETHICONE, ALCOHOL, PPG-3 DIPIVALATE, GLYCERYL STEARATE SE, CETYL ALCOHOL, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, HYDROGENATED POLYDECENE, MYRISTYL MYRISTATE, PEG-100 STEARATE, SILICA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POTASSIUM METHOXYSALICYLATE, BEHENYL ALCOHOL, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE POLYMERCO, STEARYL ALCOHOL, POLYVINYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, ISOHEXADECANE, FRAGRANCE (PARFUM), POLYSORBATE 80, SORBITAN TRISTEARATE, TRISODIUM EDTA, TOCOPHERYL ACETATE, ERYTHRITOL, PEG/PPG-14/7 DIMETHYL ETHER, PEG/PPG-17/4 DIMETHYL ETHER, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, SODIUM CITRATE, SUCCINOGLYCAN, SORBITAN OLEATE, CAFFEINE, CITRIC ACID, SODIUM METAPHOSPHATE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) OIL, PHYTOSTERYL/OCTYLDODECYL LAUROYL GLUTAMATE, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, TOCOPHEROL, LINALOOL, CITRONELLOL, SODIUM METABISULFITE, IRON OXIDES (CI 77492), ANGELICA ACUTILOBA ROOT EXTRACT, ANGELICA KEISKEI LEAF/STEM EXTRACT, OLEA EUROPAEA (OLIVE) LEAF EXTRACT, LAMIUM ALBUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, CELLULOSE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, INOSITOL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) FLOWER EXTRACT, IRON OXIDES (CI 77491), ZIZIPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT (ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT), HYDROLYZED SILK, BUPLEURUM FALCATUM ROOT EXTRACT,

 
روش مصرف

از این کرم هر روز صبح در پایان استفاده از محصولات مراقبت از پوست خود می توانید استفاده کنید. دو مقدار مساوی از محصول را بردارید و به طور مساوی با نوک انگشت خود به گونه، پیشانی، بینی و چانه بمالید و به طور یکنواخت پخش کنید. کرم را بر روی صورت خوب ماساژ دهید. اگر کرم را کم بزنید محافظت کافی در برابر اشعه ماورا بنفش ایجاد نمی کند.

لوازم جانبی
محصولات بازدیدشده
منو
مقایسه 0