کرم ضد پیری بیو پرفرمنس شیسیدو

جدید

16,250,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم ضد پیری بیو پرفرمنس شیسیدو     SHISEIDO Bio-Perfomance

این کرم ضد پیری بوده و پوست شما را نرم و صاف می کند. این کرم پوست شما را احیا می کند. پوست را کاملا مرطوب و شفاف می کند و خطوط ریز و چین و چروک پوستی را کاهش می دهد. این کرم با خاصیت ضد پیری خود به جبران اسید هیالورونیک که به مرور زمان کاهش می یابد، کمک می کند. این کرم احیا کننده می باشد و بافت پوست را ترمیم می کند و به محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی کمک می کند. پوست را صاف، مرطوب، نرم و جوان می کند. پوست را مرطوب و چاق می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد و از نظر پوستی تست شده است.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد پیری
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیSHISEIDO Bio-Perfomance
مناسب برایانواع پوست
تاثیرات

صاف کننده

نرم کننده

احیا کننده

شفاف کننده

ضد پیری

مرطوب کننده 

جبران کننده اسید هیالورونیک کم شده در پوست

موارد سازنده اصلی
سایز75 و 50 میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU),GLYCERIN,BUTYLENE GLYCOL,ISODODECANE, ISOHEXADECANE, DIMETHICONE,CETYL ETHYLHEXANOATE,HYDROGENATED POLYDECENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE,PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE,PEG-150,PEG-8 DIISOSTEARATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN,PHYTOSTERYL MACADAMIATE, SODIUM CITRATE, FRAGRANCE (PARFUM),DISODIUM EDTA,TOCOPHERYL ACETATE,STEARYL GLYCYRRHETINATE, HYDROXYPROLINE, CITRIC ACID,SODIUM METAPHOSPHATE, BENZYL BENZOATE,HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE,LINALOOL,LIMONENE,SODIUM ACETYLATED HYALURONATE,CITRONELLOL,GERANIOL,RUBUS IDAEUS (RASPBERRY) FRUIT EXTRACT,IRON OXIDES (CI 77492),SYZYGIUM JAMBOS LEAF EXTRACT, IRON OXIDES (CI 77491),TOCOPHEROL,SACCHAROMYCES FERMENT LYSATE FILTRATE

 
روش مصرف

بعد از پاکسازی و نرم شدن پوست و استفاده از سرم برای جذب بهتر به عنوان آخرین مرحله مراقبت از پوست می توانید از این کرم صبح و عصر استفاده کنید. بعد از پاکسازی صورت و متعادل کردن پوست هر روز صبح و عصر به طور یکنواخت کرم را روی پوست صورت بمالید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0