کرم ضد پیری و سفت کننده شیسیدو

جدید

9,786,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم ضد پیری و سفت کننده شیسیدو    SHISEIDO Vital Perfection Uplifting & Firming Anti-Aging Cream Enriched

این محصول پوست شما را پرتر و درخشان تر می کند. پوست شما را سفت کرده و لیفت می کند. کرم تقویت کننده و سفت کننده غنی شده یک کرم ضد پیری پرکاربرد بوده که پوست را سفت تر و برجسته تر می کند. این کرم مغذی بوده و با از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست مبارزه می کند و چین و چروک و لکه های پوستی را کاهش می دهد. پوست را مرطوب، سفت و لطیف می کند و پوست شما را تا 24 ساعت درخشان نگه می دارد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیضد پیری
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهژاپن
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلیSHISEIDO Vital Perfection Uplifting & Firming Anti-Aging Cream Enriched
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

درخشان کننده

پرکننده صورت 

سفت کننده

لیفت کننده

ضد چروک

تقویت کننده

مغذی

کاهش دهنده لک پوستی

ماندگاری 24 ساعته

موارد سازنده اصلی 
سایز میل
کشور سازندهژاپن
توضیحات بیشتر 
نحوه مصرف 
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

WATER(AQUA/EAU), BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, TRIETHYLHEXANOIN, DIMETHICONE, ALCOHOL, PROPANEDIOL, PHYTOSTERYL MACADAMIATE, PPG-3 DIPIVALATE, GLYCERYL STEARATE SE, SILICA, SQUALANE, HYDROGENATED POLYDECENE, CETYL ALCOHOL, PEG-100 STEARATE, BEHENYL ALCOHOL, PEG/PPG-14/7 DIMETHYL ETHER, POTASSIUM METHOXYSALICYLATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, STEARYL ALCOHOL, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX(COPERNICIA CERIFERA CERA/CIRE DE CARNAUBA), PHENOXYETHANOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, HYDROGENATED PALM OIL, ISOHEXADECANE, ELAEIS GUINEENSIS (PALM) KERNEL OIL, ELAEIS GUINEENSIS (PALM) OIL, FRAGRANCE (PARFUM), POLYSORBATE 80, DISODIUM EDTA, SORBITAN TRISTEARATE, SUCCINOGLYCAN, TOCOPHERYL ACETATE, ERYTHRITOL, PEG/PPG-17/4 DIMETHYL ETHER, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, SODIUM CITRATE, SORBITAN OLEATE, CAFFEINE, SODIUM METAE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) OIL, IRON OXIDES (CI 77492), CITRIC ACID, LIMONENE, TOCOPHEROL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CITRONELLOL, SODIUM METABISULFITE, IRON OXIDES (CI 77491), ANGELICA ACUTILOBA ROOT EXTRACT, ANGELICA KEISKEI LEAF/STEM EXTRACT, OLEA EUROPAEA (OLIVE) LEAF EXTRACT, LAMIUM ALBUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, CELLULOSE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, INOSITOL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) FLOWER EXTRACT, ZIZIPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT (ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT), HYDROLYZED SILK, BUPLEURUM FALCATUM ROOT EXTRACT,

 
روش مصرف

در پایان برنامه مراقبت از پوست خود در صبح و عصر می توانید از این محصول استفاده کنید. به اندازه یک مروارید از محصول را بردارید و آن را با نوک انگشت خود در پنج ناحیه از صورت خود به طور یکنواخت بمالید.

 
روش مصرف

در پایان برنامه مراقبت از پوست خود در صبح و عصر می توانید از این محصول استفاده کنید. به اندازه یک مروارید از محصول را بردارید و آن را با نوک انگشت خود در پنج ناحیه از صورت خود به طور یکنواخت بمالید.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0