کرم مرطوب کننده مایع هیدراژن لانکوم

جدید

5,416,000 تومان

- +

 
توضیحات

کرم مرطوب کننده مایع هیدراژن لانکوم    LANCÔME HYDRA ZEN GLOW ALOE VERA EXTRACT LIQUID MOISTURIZER 50 ML

مرطوب کننده هیدراژن، یک مرطوب کننده ملایم بوده که حاوی اسیدهای آمینه، آلوئه ورا، اسید هیالورونیک و عصاره گل رز می باشد. این محصول پوست شما را به مدت 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. پوست شما را تسکین می دهد و به دفاع در برابر تاثیرات خارجی کمک می کند. پوستی درخشان را فراهم می کند که در تمام طول روز سالم به نظر می رسد. سد پوستی را تقویت کرده و ظاهری شاداب به پوست می بخشد. مرطوب کننده روزانه نسل جدید لانکوم با اسیدهای آمینه فرموله شده تا علائم مشهود استرس را بر روی پوست کاهش دهد. می توانید از این مرطوب کننده بعد از پاکسازی استفاده کنید و پوستی سالم و درخشان داشته باشید. این محصول تحت آزمایش پوست بررسی شده است. فاقد الکل می باشد. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب می باشد.

 
جزئیات فنی
نوع پوستانواع پوست
نوع محصولکرم
اثر بخشیمرطوب کننده
سایز50 ml
زمان ارسال8 الی 12 روز
کشور سازندهفرانسه
 
ویژگی ها
نام محصول به زبان اصلی LANCÔME HYDRA ZEN GLOW ALOE VERA EXTRACT LIQUID MOISTURIZER 50 ML
مناسب برای انواع پوست
تاثیرات

مرطوب کننده

حاوی اسیدهای آمینه، آلوئه ورا، اسید هیالورونیک و عصاره گل رز

ماندگاری 24 ساعته

تسکین ذهنده

درخشان کننده

فاقد الکل

موارد سازنده اصلی
سایز50 میل
کشور سازندهفرانسه
توضیحات بیشتر
نحوه مصرف
زمان ارسال10 الی 15 روز کاری
 
ترکیبات

Aqua/Water/Eau, Glycerin, Pentylene Glycol, Octyldodecanol, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Simmondsia Chinensis Seed Oil/Jojoba Seed Oil, Beheneth-10, Squalane, Glycol Palmitate, Pca, Alanine, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Tocopherol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydroxyacetophenone, Sodium Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Pca, Sodium Lactate, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Phenylalanine, Arginine, Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil, Valine, Palmitoyl Tripeptide-8, Xanthan Gum, Menthol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Propylene Glycol, Proline, Isoleucine, Aspartic Acid, Coriandrum Sativum Fruit Oil/Coriander Fruit Oil, Sorbitol, Serine, Threonine, Passiflora Edulis Seed Oil, Rosa Gallica Flower Extract, Histidine, Citric Acid, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Dextran, Glycine, Parfum/Fragrance.

 
روش مصرف

هر روز صبج و عصر بعد از تمیز کردن صورت و استفاده از تونیک و سرم می توانید از این کرم استفاده کنید. دو یا سه پمپ از این محصول را بر روی صورت و گردن خود بمالید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید تا جذب پوستتان شود. این محصول برای انواع پوست از جمله پوست های خشک و حساس مناسب می باشد. این محصول توسط متخصصین پوست تست شده است.

لوازم جانبی
منو
مقایسه 0