فیلتر بر اساس
قیمت
273000 تومان 4680000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
نوع پوست
بیشتر کمتر
اثر بخشی
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

خط چشم

نمایش 1 - 56 از 56 آیتم
نمایش 1 - 56 از 56 آیتم

خرید خط چشم 

خط چشم می تواند جلوه بیشتری به چشم های شما داده و چهره شما را جذاب تر کند. شما می توانید بر حسب نیاز خود از انواع مدل های خط چشم استفاده کنید. شما می توانید انواع خط چشم را بر حسب نیاز و بودجه خود در سایت فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی دیدن بفرمایید و به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید مداد چشم

یکی از پرطرفدارترین خط چشم ها خط چشم های مدادی هستند زیرا استفاده از آن ها بسیار راحت است که در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند و می توان به صورت آنلاین به راحتی خریداری کرد. این خط چشم در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. مداد چشم گزینه خوبی برای خرید در دسته خط چشم ها می باشد زیرا رنگ های متنوع زیادی داشته و در قیمت های مختلف فروشگاه های اینترنتی وجود دارند و استفاده از آن ها نیز آسان می باشد.

قیمت خط چشم 

خط چشم ها در دسته های خط چشم مدادی، خط چشم مایع و خط چشم ماژیکی وجود دارند که بر حسب کیفیت و برند آن دارای قیمت های مختلف می باشند.

خط چشم چیست و چگونه استفاده می شود ؟ 

خط چشم یکی از ارکان اصلی در لوازم آرایش بوده که در همه نوع آرایشی می توان از آن استفاده کرد. خط چشم باعث زیباتر شدن چشم و جلوه بهتر چشم ها در صورت می شود و از آن جایی که چشم یکی از راه های ارتباطی ما با افراد است رسیدگی به آن از موارد قابل توجه بوده و در چهره ما تاثیر زیادی دارد. کیفیت و میزان پیگمنت رنگی آن نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید یک خط چشم خوب است. خط چشم مدادی یکی از قدیمی ترین و آسان ترین خط چشم ها می باشد. شما باید خط چشم را بر روی بن مژه و در یک خط صاف امتداد دهید. هم چنین برای کشیده تر نشان دادن چشم ها می توانید آن را به سمت بالا و در بیرون چشم امتداد دهید.

انواع خط چشم

خط چشم مدادی که از پرطرفدارترین و قدیمی ترین مدل های خط چشم بوده که استفاده از آن نیز نسبت به دیگر نمونه ها آسان تر و دارای تنوع رنگی بیشتری می باشد.

خط چشم مایع که نیاز به تمرین و تسلط بیشتری برای کشیدن دارد و ماندگاری بالایی دارند. شما با استفاده از خط چشم مایع می تواند به صورت نازک و ضخیم خط چشم خود را بکشید.

خط چشم ماژیکی حالتی بین خط چشم مدادی و مایع هستند. این خط چشم ها مانند مداد بوده اما دارای ماده ای شبیه خط چشم های مایع هستند. استفاده از این خط چشم بسیار آسان می باشد.

خط چشم

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0