فیلتر بر اساس
قیمت
879000 تومان 52000000 تومان
برند ها
بیشتر کمتر
نوع پوست
بیشتر کمتر
نوع محصول
بیشتر کمتر
اثر بخشی
بیشتر کمتر
رنگ
بیشتر کمتر
اعمال فیلتر

سرم شب و روز

در صفحه
نمایش 61 - 89 از 89 آیتم
نمایش 61 - 89 از 89 آیتم

سرم شب و روز صورت چیست

سرم های صورت مرطوب کننده های سبک وزنی هستند که حاوی غلظت بیشتری از مواد فعال مانند اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C نسبت به مرطوب کننده های معمولی صورت هستند. سرم های صورت که به دلیل اثر بخشی خود شناخته شده اند، اغلب برای مدیریت نگرانی های خاص مراقبت از پوست، مانند چین و چروک استفاده می شوند. سرم ها معمولا نازک تر از مرطوب کننده ها هستند، که باعث می شود تا بهتر روی پوست نشسته و بتوان از آن به عنوان زیر ساز استفاده کرد. این سرم ها در انواع ژل، روغن و کرم های سبک می باشند و غلظتی مانند آب دارند.

سرم صورت

استفاده از سرم های صورت فواید زیادی دارد که به آسانی می توان درک کرد که چرا سرم ها یک محصول محبوب مراقبت از پوست هستند.

سرم آبرسان صورت چیست

برای آبرسانی به پوست وقتی پوست شما فوق العاده خشک شده است، ممکن است یک مرطوب کننده به تنهایی آن را قطع نکند. به جای تکیه بر کرم صورت خود برای انجام تمام کارهای سنگین، می توانید از یک سرم مرطوب کننده صورت، زیر آن استفاده کنید تا پوست خشک خود را دوباره زنده کنید. سرم های فرموله شده با اسید هیالورونیک برای کمک به هیدراتاسیون عالی هستند. سرم را روی پوست مرطوب بمالید تا آبرسانی بیشتری داشته باشد.

سرم لیفتبنگ صورت چیست

با بالغ شدن، پوست شما به تدریج رطوبت و حجم خود را به خصوص در نواحی ظریف مانند استخوان گونه و زیر چشم از دست می دهد. برای جبران حجم و احتباس رطوبت و مبارزه با افتادگی در این نواحی، از سرم های حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید. چند قطره از محصول را روی انگشتان خود بریزید و روی تمام صورت خود بمالید و روی هر ناحیه مشکل دار تمرکز کنید تا زمانی که محصول کاملا جذب شود.

فواید سرم صورت چیست

استفاده از سرم ها در برنامه روتین پوستی باعث می شود تا لکه های تیره پوستی کاهش یابد. درصد اسید گلیکولیک خالص، پوست را شفاف می کند تا پوستی درخشان داشته باشید. با استفاده روزانه پس از دو هفته، لکه های تیره به وضوح بهبود می یابند و در عرض چهار هفته، خطوط ریز و چین و چروک به وضوح کاهش می یابد. سرم را شب بعد از پاکسازی به صورت بمالید و صبح ها از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اسیدهای آلفا هیدروکسی مانند اسید گلیکولیک می توانند حساسیت پوست شما را به آفتاب افزایش دهند.

خرید سرم روز و شب

برای حجیم شدن پوست و کاهش چین و چروک سرم های صورت نقشی حیاتی در هر روتین موثر مراقبت از پوست ضد پیری دارند. اگر متوجه ایجاد چین و چروک و خشکی شدید، سرمی را انتخاب کنید که حاوی اسید هیالورونیک بوده و به شدت آبرسان باشد. می توانید برای خرید یک سرم روز و شب عالی از برند لورآل برای پوستتان انتخاب کنید و به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی شیک بیوتی خریدتان را انجام دهید. ویتامین C یکی دیگر از مواد ضد پیری قوی است که هنگام انتخاب سرم باید به آن توجه کرد. هنگام خرید سرم روز و شب محصولی را انتخاب کنید که حاوی درصد قابل توجهی از آنتی اکسیدان حیاتی باشد.

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0