فروش اینترنتی محصولات برند Fenty Beauty

فروش اینترنتی محصولات برند Fenty Beauty

در ماه ژوئن ۲۰۱۴ ریحانا تجارت شخصی خود در زمینه فروش لوازم آرایشی را با نام خانوادگی اش – فنتی - شروع کرد. ریحانا با شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی مانند ام.ای.سی.کازمتیکس و پارلوکس همکاری داشته است اما برند لوازم آرایشی فنتی بیوتی اولین برند و تجارت انفرادی وی است. او در سال ۲۰۱۶ با شرکت کِندو قراردادی بست تا محصولات فنتی را از آن طریق به فروش برساند.

شرکت کِندو محصولات آرایشی دیگر شرکت ها را عرضه می کند تا از این راه به نوعی به برندهای تازه کار کمک کند. گفته شده که این شرکت حدود ۱۰ میلیون دلار از هر قرارداد کسب می کند. ریحانا که اهل باربادوس است، سعی کرده تا محصولات برندش برای هر نوع و رنگ پوستی مناسب باشد تا بتواند نیاز های دسته بزرگی از افراد را در بر بگیرد.

اولین محصولات برند لوازم آرایشی فنتی بیوتی در ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ بفروش رسید. آغاز بکار این برند با هفته مد نیویورک همزمان بود که ریحانا در آن با برند پوما حضور داشت. در آمریکا این برند در مغازه های سفورا و در بریتانیا نیز در فروشگاه های زنجیره ای هاروی نیکلاس عرضه شد. هم اکنون تولیدات این برند در فروشگاه های اینترنتی ۱۵ کشور دنیا موجود است. اما یکی از نکات جالب، حضور محصولات فنتی بیوتی در عربستان سعودی حرکتی موفق بود که با سود کلانی همراه شد، چراکه بازار لوازم آرایش در این کشور همواره داغ است.

 -------------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

 -------------------------------------------------------------

فنتی بیوتی به علت داشتن تنوع در محصولات نزد مردم بسیار محبوب است، به طوری که حدود ۴۰ توناژ مختلف را تنها در کرم های پایه خود دارد. این برند رژ لب قرمز معروفی دارد که نام آن استونا است و رنگ قرمز براق و چشمگیری دارد که ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ درست پیش از جشن شکرگذاری به بازار آمد. لتیشیا میراندا آن را این گونه توصیف کرد : خرید رژ لب استونا برای زنان عاشق رنگ و جذابیت عالی است چراکه چشمگیر، عصبی و ناپشیمان است.

در ۲۳ مارس ۲۰۱۸ و به مناسبت تولد ۳۰ سالگی ریحانا، شرکت یک کرم هایلایت به رنگ طلایی و با نام درتی ثرتی معرفی کرد. نکته جالب این محصول این است که روی بسته بندی آن به جای نشان FB که لوگوی برند است، نشان XXX که در زبان رومی نشانه عدد ۳۰ است، به چشم می خورد.

در اولین ماه فروش فنتی بیوتی، ارزش ۷۲ میلیون دلاری گزارش شد و این برند، برند با فروش پر سود و پرطرفداری نام گرفت که یکی از دلایل اصلی آن به خاطر تنوع کرم های پایه این برند بود. در بریتانیا، محصولات این شرکت به پرفروش ترین محصولات فروشگاه های هاروی نیکلاس تبدیل شد تا جایی که در ماه سپتامبر مغازه های فروشگاه ها در هر دقیقه یک کرم و در هر ۳ دقیقه ۱ رژلب فروختند!

فنتی بیوتی در لیست ۲۵ اختراع برتر سال که مجله تایمز ارائه کرده بود و درکنار فضاپیمای ناسا این سایت، آیفون ایکس اپل، پرو حجاب نایکی و مدل ۳ تسلا ایستاد. تایمز نوشت که محصولات فنتی بیوتی به سرعت پیش فروش شدند. فنتی بیوتی همچنین جایزه WWD Beauty را بعنوان بهترین فروش سال ۲۰۱۷ از آن خود کرد.

نوشته شده در 1397-09-25 توسط معرفی برند ها 0 2331

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده
محصولی وجود ندارد
منو
مقایسه 0